Weee :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Du tager også en masse billeder søndag ik? :-)

Jo jo...ihhh det er så SØDT det sæt din mor har strikket  Jeg er så taknemmlig for det.

Hun blir så yndig at jeg er nødt til at tage 1.000.000.000 billeder af hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Jo jo...ihhh det er så SØDT det sæt din mor har strikket  Jeg er så taknemmlig for det.

Hun blir så yndig at jeg er nødt til at tage 1.000.000.000 billeder af hende

Har du modtaget det? Er meget spændt på at se resultatet, så vil glæde mig til søndag :-)

Anmeld

7. oktober 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Har du modtaget det? Er meget spændt på at se resultatet, så vil glæde mig til søndag :-)

Det har jeg nemlig  Og ja har tænkt mig at monster billedspamme Baby.dk med billeder fra dåben

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bromberg skriver:

Ej, helt ærligt.. Her sidder jeg og drømmer om at hoppe i min dejlige fantastiske kjole som jeg ikke har haft på siden før jeg blev gravid.. Og HALLO frk. Bromberg, man kan sku da ikke amme i den kjole.. Så langt havde jeg da slet ikke tænkt, tusinde tak Zafir..

Jeg var nok blevet en del mere skuffet når jeg en dag var hoppet i den og fundet ud af at jeg ikke kunne amme

Må vist lige have fundet lidt forskellige ammekjoler, ELSKER kjoler

Ja, det er jo lidt svært at stoppe babyerne op UNDER kjolerne... Det er den eneste ulempe ved at amme, hvis jeg ellers skal sige noget.

Sidste gang,  havde jeg jo ingen penge. (altså dengang med Idun) og jeg anede heller ikke at jeg var 'sådan en', som ammer meget længe Det ved jeg nu og så er der ovenikøbet en kombination af lidt penge og brugt tøj hehe. Helt kanon. Den skal nok holde 3 års tid for mig, den kjole.

Elsker også kjoler

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Perl skriver:

Nøj lyder som noget jeg er misundelig på allerede må vi se billede!!??

Altså - jeg har absolut ikke været værd at fotografere idag her hjemme hehe... Så jeg venter lige med at snuppe billeder af kjolen og sætte på, til i weekenden hihi.

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Zafir skriver:

Altså - jeg har absolut ikke været værd at fotografere idag her hjemme hehe... Så jeg venter lige med at snuppe billeder af kjolen og sætte på, til i weekenden hihi.

Du ser altid godt ud Zafir...... kom du bare frit frem med et billede...

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

noname skriver:

Du ser altid godt ud Zafir...... kom du bare frit frem med et billede...

ARRRRHHH Deeeet ved jeg nu ikk helt hvad jeg skal sige til hihi...  (nu går jeg i hvertfald i seng Natter!!)

Anmeld

8. oktober 2010

Miamaja

Uha det er bare skont med et godt kup! og saa er det saa dejligt med nyt

Anmeld

8. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

hehe så må vi vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.