Weee :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har idag, første gang modtaget noget jeg har købt på trendsales

En Milker ammekjole. jeg havde set den på nettet til 700 kr  også viste det sig at være lige den jeg ønskede mig Så fik jeg den lige for 150 kr incl porto. KANON mand 50% uld og 50% viskose... Nice.

Rigtig mega lækker lige til vinteren Jeg kommer til at have den på hver eneste dag...  (næsten hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sådan et indlæg kræver næsten et billede..

Nej, det er bare SÅ fedt, at få gjort sådan nogle handler...

Jeg købte engang en retro-agtig hummel-jakke til min svoger i en genbrug til 30 kr... Og et par dage efter ser jeg den samme model blive solgt på TS for 600 kr...

Anja

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

AnjaM skriver:

Sådan et indlæg kræver næsten et billede..

Nej, det er bare SÅ fedt, at få gjort sådan nogle handler...

Jeg købte engang en retro-agtig hummel-jakke til min svoger i en genbrug til 30 kr... Og et par dage efter ser jeg den samme model blive solgt på TS for 600 kr...

Anja

Jeg tager et billede, når jeg har været i bad og sådan Ikke med uglet hår og hjemmesko...

Men vi skal noget de næste dage, så der er anledning til ikke at rende rundt i joggingtøj

Anmeld

7. oktober 2010

dorthemus

Zafir skriver:

En Milker ammekjole. jeg havde set den på nettet til 700 kr  også viste det sig at være lige den jeg ønskede mig Så fik jeg den lige for 150 kr incl porto. KANON mand 50% uld og 50% viskose... Nice.

Rigtig mega lækker lige til vinteren Jeg kommer til at have den på hver eneste dag...  (næsten hehe)

Den tager du lige på søndag, ikke?

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det var da tanken Også lige nogen pæne strømper og lange støvler Yay... Jeg GLÆDER mig til at have kjole på. For jeg blev helt  hvis jeg ammer i 3 år igen og ikke kan gå med kjole i 3 år!!! gys...

Så nu har jeg startet... Så skal jeg have mig et par stykker mere

Anmeld

7. oktober 2010

twinboys

Stort tillykke med dit gode fund...

Majbritt

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

twinboys skriver:

Stort tillykke med dit gode fund...

Majbritt

Tak Har bare mega meget lyst til at tage den på i morgen og lørdag, men må nok gemme den til søndag For jeg kan ikke nå at vaske lørdag aften også... mmm.

Anmeld

7. oktober 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Du tager også en masse billeder søndag ik? :-)

Anmeld

7. oktober 2010

JacobsMoar

Ej, helt ærligt.. Her sidder jeg og drømmer om at hoppe i min dejlige fantastiske kjole som jeg ikke har haft på siden før jeg blev gravid.. Og HALLO frk. Bromberg, man kan sku da ikke amme i den kjole.. Så langt havde jeg da slet ikke tænkt, tusinde tak Zafir..

Jeg var nok blevet en del mere skuffet når jeg en dag var hoppet i den og fundet ud af at jeg ikke kunne amme

Må vist lige have fundet lidt forskellige ammekjoler, ELSKER kjoler

Anmeld

7. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Nøj lyder som noget jeg er misundelig på allerede må vi se billede!!??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.