''Har du taget på?''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

mulle7430

hejsa

jeg vejer 75 kg efter 6 børn og er 1.68 men vil også gerne tabe mig ....min mand siger jeg ser godt ud som jeg gør ( men synes det ikke selv )....det med du har taget på på ryggen neeeej tror han trænger til briller ;o) hehe det lyder til du har en FLOT figur ;o) bare det var mig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

twinboys

Jeg fik den så lige omvendt forleden... Var lige kommet hjem fra Zumba godt træt og smider mig på kontorstolen og hopper på baby.dk...

Gemalen går forbi og nusser mig i siden og siger... Hallo skat har du ikke tabt dig lidt her bagpå...Det ser nemlig sådan ud...

Jeg var da helt oppe at flyve...

Pøj pøj med de 3 kg du skal smide, vi andre skal kæmpe med flere...

Majbritt

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Ændre kostvaner og undgå sukker.

Var selv inden graviditet 179 cm og 62 kg. Da frederic kom ud for 2 år siden sagde vægten 74 kg og det gør den stadig...

Anmeld

7. oktober 2010

mortilflere

Jeg vejer 60 kg mere nu end da vi mødes , og har aldrig hørt negativt for det ...

jeg havde blevet ked , kram 

Anmeld

7. oktober 2010

Vidunderligeunger

hm.. nu er vi jo forskellige, men jeg er også 169 og vejer så 56 kg. hvis jeg vejede 64, ville jeg da også synes jeg var ved at blive lidt små buttet hvilket JEG personligt ikke har lyst til at være

Anmeld

7. oktober 2010

Bavianis

Jeg vejer 1 kg mere end da jeg var i 5. måned med August...  Er stoppet med at ryge, og de ekstra kg vil ikke af mig!

Negus...

Anmeld

7. oktober 2010

Bavianis

BlyViol skriver:

hm.. nu er vi jo forskellige, men jeg er også 169 og vejer så 56 kg. hvis jeg vejede 64, ville jeg da også synes jeg var ved at blive lidt små buttet hvilket JEG personligt ikke har lyst til at være

Det er så præcist det jeg vejer...

Anmeld

7. oktober 2010

Vidunderligeunger

Bavianis skriver:

Det er så præcist det jeg vejer...

hehe, jamen jeg har jo heller ikke hverken set dig eller TS, men på MIG ville det da ikke være særlig pænt med 64 kilo.. de ville sidde liiiiige på røven

Anmeld

7. oktober 2010

Giraffen

Sisley skriver:

Nu er man selvfølgelig bygget forskelligt, men hold da op hvor får jeg ondt i røven, når du skriver, at du er 169 og vejer 64 kg. Med mindre du er bygget på en eller anden helt mærkelig måde, skal du sgu ikke tabe dig!

Jeg er 170 og vil efter at have taget 35 kg på under en graviditet være lykkelig for bare at komme ned på 75 kg.

Piger - der skal altså runde former til at rumme store personligheder, så stop nu alt det der vægthysteri!

Jeg kan nok ikke undgå at lyde lidt negativ - det bunder nok i jalousi - og ja, det er en grim ting ligesom fedtet hår. Hvis du virkelig gerne vil tabe dig 3 kg, så go for it!

tænker præcis det samme!

tjekkede lige efter og med 169 og 64 kg har man et BMI på 22,4!! Det ville jeg ikke klage over

Dog kan jeg godt forstå det sætter tænker igang om at ville tabe dig, når din kæreste siger sådan noget åndssvagt noget! blir helt sur på ham...

Og jeg synes IK du skal kæmpe med de tre kg er sikker på du ser ud LIGE som du skal

Anmeld

7. oktober 2010

Giraffen

mortilflere skriver:

Jeg vejer 60 kg mere nu end da vi mødes , og har aldrig hørt negativt for det ...

jeg havde blevet ked , kram 

Sådan skal kærlighed også bare være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.