''Har du taget på?''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Meina

I morges ved morgenmadbordet siger min vidunderlige kæreste lige pludselig''Har du taget på på det seneste?''

Mig: ''Det ved jeg ikke. Hvorfor?''

Kæreste: ''Fordi hvis du har, så kan jeg godt se det lidt''

så spurgte jeg ham hvor han kunne se det, hvor han efterfølgende svarer: På ryggen! AAAARRRG Hvad sker der lige for det? Hold kæft hvor er det nedern at få at vide af sin kæreste (ham man jo så gerne vil tilfredsstille og gøre lykkelig og stol).

Jeg er 1.69 , vejer 64.2 og bruger F75 i BH-størrelse.

Hvad vejer i? Og hvad er jeres allerbedste råd til en hurtig slankning på 3 kg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

misslea

Meina skriver:

I morges ved morgenmadbordet siger min vidunderlige kæreste lige pludselig''Har du taget på på det seneste?''

så spurgte jeg ham hvor han kunne se det, hvor han efterfølgende svarer: På ryggen! AAAARRRG Hvad sker der lige for det? Hold kæft hvor er det nedern at få at vide af sin kæreste (ham man jo så gerne vil tilfredsstille og gøre lykkelig og stol).

Du lyder da til at have en helt fin og flot vægt i forhold til din højde...

Jeg kan sagtens forstå, at du blev rigtig øv over den kommentar - det tror jeg, at de fleste kvinder ville blive!!

Inden jeg blev gravid vejede jeg 60 kg (er 170 cm høj)!! Nu har jeg så taget 8 kg, men er også 40+3 henne, så det kan man jo ikke regne med

Anmeld

7. oktober 2010

Lou

Meina skriver:

Puha.. det kan jeg godt fortå du synes, total gok i nøden. TAK SKAT siger man så bare...

Men kender desværre ikke nogen hurtige måder at slanke sig på. Kun at passe på kalorierne, spise sundt og motionere. Finde den evig svære balance. Men det lyder da bestemt ikke til at du på nogen måde er for stor.

KH Lou

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

sikke en kommentar?

efter jeg har født to børn på 1 ½ år vejer jeg 15 kilo for meget, men det er slet ikke så tydeligt. så ved ikke lige hvor din kæreste kan se på dig at du ser tyk ud!

min kærste er nu altid så sød, når jeg siger jeg gerne vil tabe mig " hvorfor det skat, jeg kan jo li dig som du er, uden dine ekstra kilo ville du jo ikke være dig " syns det er så sødt når han siger sådan noget. og han kunne ALDRIG finde på at spørge mig om jeg havde taget på.

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

NatasjaL skriver:

sikke en kommentar?

efter jeg har født to børn på 1 ½ år vejer jeg 15 kilo for meget, men det er slet ikke så tydeligt. så ved ikke lige hvor din kæreste kan se på dig at du ser tyk ud!

min kærste er nu altid så sød, når jeg siger jeg gerne vil tabe mig " hvorfor det skat, jeg kan jo li dig som du er, uden dine ekstra kilo ville du jo ikke være dig " syns det er så sødt når han siger sådan noget. og han kunne ALDRIG finde på at spørge mig om jeg havde taget på.

Man bliver sååå glad... Min kæreste siger også altid "Skat jeg elsker hvert gram af dig" Det bliver man så glad for, og på en eller anden måde så er det stadig motiverende ift at tabe sig. Jeg vejede inden jeg blev gravid 82 kg og ville gerne ned på 70-75 kg. Men det kommer jeg sgu nok aldrig...

Anmeld

7. oktober 2010

SiLiMiMa

Jeg er 1.67m og vejer 57 kg.

har aldrig været på kur...spiser bare generelt ikke særlig meget

men motion er jo altid godt - og sund mad..... nå, er vist ikke til megen hjælp.....

heise

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Spis mere salat og grønt + frugt og læg guf på hylden lidt. Og gå så nogle gode lange ture.
Så kommer det helt af sig selv

Kærligst
Sussie

PS Du skal også huske at kroppen og fedtdepoterne ændrer sig jævnligt igennem hele livet.
Man bliver ikke med at beholde den skikkelse man havde, da man var 16, 20, 30 eller mere

Anmeld

7. oktober 2010

Meina

Men jeg er kun 21 ARG

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Heller få det at vide af kæresten end andre. Men ja det er da altid træls og høre. Men så længe du er tilfreds det er jo det vigtigste om du har taget på eller ikk? 

Anmeld

7. oktober 2010

Sisley

Nu er man selvfølgelig bygget forskelligt, men hold da op hvor får jeg ondt i røven, når du skriver, at du er 169 og vejer 64 kg. Med mindre du er bygget på en eller anden helt mærkelig måde, skal du sgu ikke tabe dig!

Jeg er 170 og vil efter at have taget 35 kg på under en graviditet være lykkelig for bare at komme ned på 75 kg.

Piger - der skal altså runde former til at rumme store personligheder, så stop nu alt det der vægthysteri!

Jeg kan nok ikke undgå at lyde lidt negativ - det bunder nok i jalousi - og ja, det er en grim ting ligesom fedtet hår. Hvis du virkelig gerne vil tabe dig 3 kg, så go for it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.