så hold dog kæft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Low

Sikke en nederen morgen , dem kender  jeg godt. Da jeg var gravid der gik jeg med en indkøbsvogn i H&M stille og rolig imens jeg skrev en sms. Jeg var nået halvvejs igennem butikken og jeg kunne selvfølgelig godt se hvor jeg kørte hen men et par meter foran mig så jeg ud af øjenkrogen at der var en ældre dame som stoppede op og gloede på mig, jeg gik bare forbi hende og så sagde hun lige efter jeg var gået forbi hende: Gider du se dig for?. Det første jeg gjorde var at vende mig om og spørge: Har du et problem?! Hun svarede: Nej. Og så sagde jeg: Jamen så hold dog din kæft. Jeg tror at hun var ude efter at genere en eller anden for hun kunne godt gå forbi mig og jeg gik ikke i vejen for nogle overhoved. Jeg var også højgravid , hun så også helt overrasket ud da jeg svarede igen, det havde hun sikkert ikke regnet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

oo

nårh for en "møgfjappe" som Søren ville ha sagt!!

er det virkelig dårligt vejr i københavn? hernede er det så smukt solskin og helt stille efter mange mange dages blæst og en nat med regn

Anmeld

7. oktober 2010

ESV

Milka skriver:

hun var så eddikesur, den gamle ko! er godt klar over at skrigende unger kan være meget irriterende at høre på, men altså, come on

Ja sure børn i bussen er sgu ikke hyggeligt at høre på MEN det er sgu heller ikke fedt at være forælder til det sure barn i bussen, sure møgkæ..... godt du fik svaret igen og håber ungerne holder sig rakse!!

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Low skriver:

Sikke en nederen morgen , dem kender  jeg godt. Da jeg var gravid der gik jeg med en indkøbsvogn i H&M stille og rolig imens jeg skrev en sms. Jeg var nået halvvejs igennem butikken og jeg kunne selvfølgelig godt se hvor jeg kørte hen men et par meter foran mig så jeg ud af øjenkrogen at der var en ældre dame som stoppede op og gloede på mig, jeg gik bare forbi hende og så sagde hun lige efter jeg var gået forbi hende: Gider du se dig for?. Det første jeg gjorde var at vende mig om og spørge: Har du et problem?! Hun svarede: Nej. Og så sagde jeg: Jamen så hold dog din kæft. Jeg tror at hun var ude efter at genere en eller anden for hun kunne godt gå forbi mig og jeg gik ikke i vejen for nogle overhoved. Jeg var også højgravid , hun så også helt overrasket ud da jeg svarede igen, det havde hun sikkert ikke regnet med

jamen så var det jo meget belejligt at du lige kom gående, så hun kunne lade sin surhed gå ud over dig!

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Tjuhl skriver:

nårh for en "møgfjappe" som Søren ville ha sagt!!

er det virkelig dårligt vejr i københavn? hernede er det så smukt solskin og helt stille efter mange mange dages blæst og en nat med regn

ja er du gal det er det mest skodagtige vejr længe!

Anmeld

7. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

NEEEEEJ,jeg var blevet TOSSET hvis der var nogen der snakkede sådan til mit barn!!!Hatten af for at du ikke stak hende en,hvad i alverden bilder hun sig dog ind?!Jamen,jeg har da aldrig hørt noget lignende....Men fedt at du sagde noget,jeg havde sikkert bare ignoreret hende og kogt indvendig.

Håber din dag er blevet bedre,og at der ikke kommer mere sygdom til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.