så hold dog kæft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Milka

føj for noget røvvejr!! stod i en proppet bus i morges som læææænge sad fast i trafikken; pigerne skabte sig helt vildt og jeg stod gennemblødt og drømte om den kop kaffe jeg havde fået hældt op derhjemme men ikke nået at få en tår af. luca gad overhovedet ikke være i hverken klapvogn eller bus og råbte og skreg en del – så kommer der en gammel dame op til hende i bussen og siger: 'så hold dog kæft!', og så svarer jeg: 'så hold dog selv kæft!!' hun skal da ikke tale til mine unger på den måde, den sure gamle kælling!

inde på vuggestuen hang der en seddel om at der er en ny opkast/diarre virus i omløb og at mange børn og personale er ramte. fedt. jeg håber virkelig det er det vi allerede HAR haft

der er kun lidt over en uge til vi starter i den nye vuggestue – glæder jeg mig bare så meget til. slut med lange og trælse busture! og så bilder jeg mig selv ind at en institution der er så meget mindre, selvfølgelig har meget mindre sygdom. nu må vi se

knus camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

JulieE

Milka skriver:

føj for noget røvvejr!! stod i en proppet bus i morges som læææænge sad fast i trafikken; pigerne skabte sig helt vildt og jeg stod gennemblødt og drømte om den kop kaffe jeg havde fået hældt op derhjemme men ikke nået at få en tår af. luca gad overhovedet ikke være i hverken klapvogn eller bus og råbte og skreg en del – så kommer der en gammel dame op til hende i bussen og siger: 'så hold dog kæft!', og så svarer jeg: 'så hold dog selv kæft!!' hun skal da ikke tale til mine unger på den måde, den sure gamle kælling!

inde på vuggestuen hang der en seddel om at der er en ny opkast/diarre virus i omløb og at mange børn og personale er ramte. fedt. jeg håber virkelig det er det vi allerede HAR haft

der er kun lidt over en uge til vi starter i den nye vuggestue – glæder jeg mig bare så meget til. slut med lange og trælse busture! og så bilder jeg mig selv ind at en institution der er så meget mindre, selvfølgelig har meget mindre sygdom. nu må vi se

knus camilla

Det lyder som en af de der morgener der bare skulle sende tilbage hvor den kom fra!!!! Sender dig lige et og håber resten af degen bliver bedre!!!!

PS. skønne unger!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

CmarianN

Håber humøret vender og du trods alt får en god dag

Anmeld

7. oktober 2010

ekzunz

Nej hvor var hun fræk!!!! Godt du fik svaret hende igen - godt og grundigt....

Og jeg kan godt forstå du glæder dig til en ny vuggestue - det er da også dræbende at skulle køre så langt.

Jeg håber resten af din dag bliver meget bedre

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

JulieE skriver:

Det lyder som en af de der morgener der bare skulle sende tilbage hvor den kom fra!!!! Sender dig lige et og håber resten af degen bliver bedre!!!!

PS. skønne unger!!!!

tak

og ja, mangler sådan set bare at de ringer og siger at tøserne kaster op, eller noget

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke en møgsur krampe!!!! Godt at du fik smidt noget retur! Jeg drikker en kop ekstra kaffe for dig

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

CmarianN skriver:

Håber humøret vender og du trods alt får en god dag

nu hvor jeg er indenfor i varmen går det allerede meget bedre

Anmeld

7. oktober 2010

CmarianN

Milka skriver:

nu hvor jeg er indenfor i varmen går det allerede meget bedre

Det var dejligt  Håber børnene holder sig raske

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Znuzke skriver:

Nej hvor var hun fræk!!!! Godt du fik svaret hende igen - godt og grundigt....

Og jeg kan godt forstå du glæder dig til en ny vuggestue - det er da også dræbende at skulle køre så langt.

Jeg håber resten af din dag bliver meget bedre

hun var så eddikesur, den gamle ko! er godt klar over at skrigende unger kan være meget irriterende at høre på, men altså, come on

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Rosa skriver:

Sikke en møgsur krampe!!!! Godt at du fik smidt noget retur! Jeg drikker en kop ekstra kaffe for dig

mmmmm kaffe er godt igang her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.