så hold dog kæft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Milka

Kristinewl skriver:

Sure, dumme gamle dame!! Godt du sagde noget til hende.

Sikke nogle skønne ballet kjoler prinsesserne har fået på... og er det ikke Theas kjoler jeg ander under tyl og blonder

jo det er! balletskørterne fandt jeg i føtex til 25 kr, og så skulle pigerne jo selvfølgelig prøve dem på med det samme da vi kom hjem, ovenpå theas kjoler, som de havde haft på den dag og så dansede de og drejede rundt om sig selv og elskede at have skørterne på, SÅ sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Sure gamle kællinger burde have et los i røven!

Det bliver dejligt for jer alle når I starter i den nye vuggestue!!! og så håber jeg da godt nok ikke I skal være syge igen! Carla, Casper og jeg har alle dårlig mave nu. Det er SKØNT! NOT!

åh nej håber altså ikke i får kvalme og kaster op

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

åh nej håber altså ikke i får kvalme og kaster op

Det var heldigvis en ultra kort omgang. Der var bare noget der skulle ud og nu ser det ud som om det er væk igen. Men der var en dreng i Carlas dagpleje der havde haft meget tynd mave

Anmeld

8. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Det var heldigvis en ultra kort omgang. Der var bare noget der skulle ud og nu ser det ud som om det er væk igen. Men der var en dreng i Carlas dagpleje der havde haft meget tynd mave

der var bare vildt få børn i vuggestuen i morges, alle ligger hjemme og kaster op

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

der var bare vildt få børn i vuggestuen i morges, alle ligger hjemme og kaster op

åååååååh neeeej..... Det er bare den værste form for syge altså..... Den virus skal IKKE finde vej til den fritter jeg er i!

Anmeld

8. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

åååååååh neeeej..... Det er bare den værste form for syge altså..... Den virus skal IKKE finde vej til den fritter jeg er i!

arbejder du i en fritter?

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

arbejder du i en fritter?

Jep! Det har gjort i snart 4år

Anmeld

8. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Jep! Det har gjort i snart 4år

nå! tænk, man tror at man kender folk lidt, og så laver de i virkeligheden noget helt andet end det man forestiller sig. jeg ved ikke hvorfor jeg troede du arbejdede i en babytøjsbutik?

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

nå! tænk, man tror at man kender folk lidt, og så laver de i virkeligheden noget helt andet end det man forestiller sig. jeg ved ikke hvorfor jeg troede du arbejdede i en babytøjsbutik?

Ha ha ha ha godt så! Nej jeg er skam pædagok!!

Anmeld

9. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Ha ha ha ha godt så! Nej jeg er skam pædagok!!

det var da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.