så hold dog kæft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Milka

føj for noget røvvejr!! stod i en proppet bus i morges som læææænge sad fast i trafikken; pigerne skabte sig helt vildt og jeg stod gennemblødt og drømte om den kop kaffe jeg havde fået hældt op derhjemme men ikke nået at få en tår af. luca gad overhovedet ikke være i hverken klapvogn eller bus og råbte og skreg en del – så kommer der en gammel dame op til hende i bussen og siger: 'så hold dog kæft!', og så svarer jeg: 'så hold dog selv kæft!!' hun skal da ikke tale til mine unger på den måde, den sure gamle kælling!

inde på vuggestuen hang der en seddel om at der er en ny opkast/diarre virus i omløb og at mange børn og personale er ramte. fedt. jeg håber virkelig det er det vi allerede HAR haft

der er kun lidt over en uge til vi starter i den nye vuggestue – glæder jeg mig bare så meget til. slut med lange og trælse busture! og så bilder jeg mig selv ind at en institution der er så meget mindre, selvfølgelig har meget mindre sygdom. nu må vi se

knus camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Vinker

Milka skriver:

føj for noget røvvejr!! stod i en proppet bus i morges som læææænge sad fast i trafikken; pigerne skabte sig helt vildt og jeg stod gennemblødt og drømte om den kop kaffe jeg havde fået hældt op derhjemme men ikke nået at få en tår af. luca gad overhovedet ikke være i hverken klapvogn eller bus og råbte og skreg en del – så kommer der en gammel dame op til hende i bussen og siger: 'så hold dog kæft!', og så svarer jeg: 'så hold dog selv kæft!!' hun skal da ikke tale til mine unger på den måde, den sure gamle kælling!

inde på vuggestuen hang der en seddel om at der er en ny opkast/diarre virus i omløb og at mange børn og personale er ramte. fedt. jeg håber virkelig det er det vi allerede HAR haft

der er kun lidt over en uge til vi starter i den nye vuggestue – glæder jeg mig bare så meget til. slut med lange og trælse busture! og så bilder jeg mig selv ind at en institution der er så meget mindre, selvfølgelig har meget mindre sygdom. nu må vi se

knus camilla

Er det unfair at sige at her i Esbjerg skinner solen fra en flot blå himmel og det er oveni købet vindstille.....

Åååårrrh den kælling, sikke en flab! Så godt du gav hende tilbage af samme skuffe. Nøj jeg var også blevet gal hvis jeg var dig!

Blir så godt for jer når I slipper for den laaaange vej til vuggestuen - Godt der ikke er længe til!

Krydser arme og ben for at tøserne ikke slæber mere sygdom med sig hjem - De kan da umuligt blive ramt igen igen igen :s 

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Ajjj dumme kælling! Godt du svarede igen... tror jeg ville være blevet helt mundlam!

En uge tilbage.... skal de starte i efterårsferien eller først efter?

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

Ajjj dumme kælling! Godt du svarede igen... tror jeg ville være blevet helt mundlam!

En uge tilbage.... skal de starte i efterårsferien eller først efter?

hmm de starter i efterårsferien jo (næste mandag, d.18) men de har ikke lukket, var lige inde og kigge på hjemmesiden, sikker på de havde lavet en fejl

plejer vuggestuer have efterårsferielukket?

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

hmm de starter i efterårsferien jo (næste mandag, d.18) men de har ikke lukket, var lige inde og kigge på hjemmesiden, sikker på de havde lavet en fejl

plejer vuggestuer have efterårsferielukket?

Nej ikke hvis der er behov for pasning tror jeg... i Livas børnehave skal vi krydse af om børnene holder fri eller kommer.

Men tænkte at hvis i skulle starte i ferien bliver det da også en dejlig rolig opstart, for der er sikkert ikke ret mange børn.

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

Nej ikke hvis der er behov for pasning tror jeg... i Livas børnehave skal vi krydse af om børnene holder fri eller kommer.

Men tænkte at hvis i skulle starte i ferien bliver det da også en dejlig rolig opstart, for der er sikkert ikke ret mange børn.

det har du da helt ret i

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Sure gamle kællinger burde have et los i røven!

Det bliver dejligt for jer alle når I starter i den nye vuggestue!!! og så håber jeg da godt nok ikke I skal være syge igen! Carla, Casper og jeg har alle dårlig mave nu. Det er SKØNT! NOT!

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad pokker tænker sådan en dame på, man siger sgu da ikke hold kæft til et barn, ja undskyld mig, der var jeg nok tændt af. Tænk at være så fræk! Det hjælpe ikke på min gammel-fobi, de er skisme så sure, at det halve kunne være nok.

Anmeld

7. oktober 2010

JustAnotherName

Sikke en gimpe. Godt du fik givet hende svar på tiltale. Hvad fanden bilder hun sig ind!!!

Jeg håber for Jer, at I slipper for mere sygdom nu, og at den nye vuggestue bliver såååå god ....og sygdomsfri som muligt

Anmeld

7. oktober 2010

KWL

Milka skriver:

knus camilla

Sure, dumme gamle dame!! Godt du sagde noget til hende.

Sikke nogle skønne ballet kjoler prinsesserne har fået på... og er det ikke Theas kjoler jeg ander under tyl og blonder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.