Andelsbolig - hvad er jeres erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

IAH

Line1987 skriver:

hehe vi er lige kommet tilbage fra mægleren og foreningen skyldte 40.000.000 i huset, så nej det havde vi ikke lige råd til (blev ca 10.000 i ydelse om måneden)

Men tror vi begge er blevet lidt hooked på idéen og vil lede videre 

Av, det er noget af en gæld...!

Vores andelsforening tager langsigtede lån, altid fast rente! Først når et lån er fuldt betalt af, optages nyt lån. Så med livrem og seler..

Gamle andelsforeninger er også mit råd. Der bor også gamle andelshavere, der ved hvordan kørslen af foreningen skal være. Nogle har boet i vores hele deres liv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

BechHannibal

IAH skriver:

Av, det er noget af en gæld...!

Vores andelsforening tager langsigtede lån, altid fast rente! Først når et lån er fuldt betalt af, optages nyt lån. Så med livrem og seler..

Gamle andelsforeninger er også mit råd. Der bor også gamle andelshavere, der ved hvordan kørslen af foreningen skal være. Nogle har boet i vores hele deres liv..

Hold da op! Det var meget

Jeg ved at den her forening er forholdsvis ny, men de siger alle at der er en sund økonomi. Jeg er ikke en ørn til økonomi, så det står min mand for

Det er kun en 2'er, har i da børn ?

Vi har sat den til 200.000 men værdien er 375.000 så den er rigtig billig. huslejen er med at betalt 6800 kr.

Anmeld

7. oktober 2010

Giraffen

BechHannibal skriver:

Hold da op! Det var meget

Jeg ved at den her forening er forholdsvis ny, men de siger alle at der er en sund økonomi. Jeg er ikke en ørn til økonomi, så det står min mand for

Det er kun en 2'er, har i da børn ?

Vi har sat den til 200.000 men værdien er 375.000 så den er rigtig billig. huslejen er med at betalt 6800 kr.

nej ikke endnu, men vi vil gerne snart

og så har vi en 3er nu (leje - i gellerup) hvor vi ikke er interesseret i at stifte familie. Lejligheden er super lækker, men placeringen er ikke som vi helst vil ha det.

Ej du har vel ikke et link til den? er helt nysgerrig nu efter at have kigge på så mange

Anmeld

7. oktober 2010

BechHannibal

Line1987 skriver:

nej ikke endnu, men vi vil gerne snart

og så har vi en 3er nu (leje - i gellerup) hvor vi ikke er interesseret i at stifte familie. Lejligheden er super lækker, men placeringen er ikke som vi helst vil ha det.

Ej du har vel ikke et link til den? er helt nysgerrig nu efter at have kigge på så mange

Det kan jeg godt forstå

Jeg ville nok også flytte ind til byen frem for gellerup.

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=80100071&res=3633e6 65-f3cc-4849-b7cb-7fa6bc27ed06&type=list

Første gang jeg laver et link, fungere det ?

Anmeld

7. oktober 2010

BechHannibal

BechHannibal skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg ville nok også flytte ind til byen frem for gellerup.

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=80100071&res=3633e6 65-f3cc-4849-b7cb-7fa6bc27ed06&type=list

Første gang jeg laver et link, fungere det ?

prisen står lige nu til 245.000 men bliver sat ned i næste uge

Anmeld

7. oktober 2010

Giraffen

BechHannibal skriver:

prisen står lige nu til 245.000 men bliver sat ned i næste uge

Ej hvor er den fin  Men den er desværre nok for lille til at lave en 3er ud af...

Det er ikke let når man helst gerne vil ha en 3er med god udsigt, altan eller terasse inden for ringvejen og helst under 6.000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.