Kæresten gravid? Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

BumBum87

quar20 skriver:

Ja det er rigtig vildt...!! Men tjaaa hva kan jeg sige.. Sidder nu med KÆMPE mave på Så den er sku go nok

Det med at lægen ikke ville tage en test når jeres viste negative.. Det må læge slet ikke sige..!! Når en kvinde kommer og fortæller at ens mens er udeblevet - så dette tages alvorligt da det have alvorlige konsekvenser HVIS nu der er noget riv rav ruskende galt..

Det har JEG DESVÆRRE prøvet.. Jeg havde en cyste på min æggestok, som sprang og gjorde jeg var tæt på at forbløde..!!

Vi må have fat i den læge så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

BumBum87

Og nu er hun også begyndt og tisse dobbelt så meget om dagen  

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

BumBum87 skriver:

Halløj tøser.

Har en kæreste som både jeg og hende mistænker at være gravid. Hun er stoppet på p-piller for knap 6 mdr siden og havde sidst mens d. 22 august. Hun har haft nogen små af og til pletblødninger på det sidste og hendes venstre bryst er blevet en helt del større. Begge bryster er ret hårde og hun siger også selv hun har brystspændinger. Har også lagt mærke til hun er begyndt og blive lidt mørkerød omkring brystvorterne. Haft en smule kvalme nogen gange. Hun føler sig oppustet og synes også fra navlen og ned at hendes mave ser ret oppustet ud. (Hun er ret slank)

Er dette tegn på graviditet?? Hun har taget en 1 test i lørdags, mandags og idag men viser bare negativ?? Vi kan ikke helt finde ud af det for det ret lang tid og gå over sin mens når hun har en normal cyklys (ifølge hende selv)

det lyder til det sagtens kunne være det, og kan jo være det bare er for tidligt til at hun kan teste positivt endnu. lad hende få en tid ved lægen, eller vente lidt med at tage endnu en test, men ja det kunne sagtens være graviditet

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

BumBum87 skriver:

Halløj tøser.

Har en kæreste som både jeg og hende mistænker at være gravid. Hun er stoppet på p-piller for knap 6 mdr siden og havde sidst mens d. 22 august. Hun har haft nogen små af og til pletblødninger på det sidste og hendes venstre bryst er blevet en helt del større. Begge bryster er ret hårde og hun siger også selv hun har brystspændinger. Har også lagt mærke til hun er begyndt og blive lidt mørkerød omkring brystvorterne. Haft en smule kvalme nogen gange. Hun føler sig oppustet og synes også fra navlen og ned at hendes mave ser ret oppustet ud. (Hun er ret slank)

Er dette tegn på graviditet?? Hun har taget en 1 test i lørdags, mandags og idag men viser bare negativ?? Vi kan ikke helt finde ud af det for det ret lang tid og gå over sin mens når hun har en normal cyklys (ifølge hende selv)

Har en veninde, hun kan slet IKKE teste postitivt på en købetest. Ingen ved hvorfor? Hos lægen er den fin, men slet ikke på de andre test. jeg ville også gå til lægen hvis jeg var jer. Håber på den er der!

Anmeld

9. oktober 2010

BumBum87

Så var der en MEGET svag streg her til aften ))) 

Vi prøver igen imorgen med morgen urin og ser om det er tydeligere

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

BumBum87 skriver:

Så var der en MEGET svag streg her til aften ))) 

Vi prøver igen imorgen med morgen urin og ser om det er tydeligere

Billed!!

Krydser SÅ meget fingre for at den er der!!

Anmeld

9. oktober 2010

BumBum87

StephanieJ skriver:

Billed!!

Krydser SÅ meget fingre for at den er der!!

Det er så svagt er man ikke kan se det bare lige sådan. Vi sad begge og studerede. For at være sikker på det var det rigtige sted vi så det samme måtte damen sætte et prik udfra hvor hun mente hun så en svag streg og det var samme sted som jeg så det så et billede hjælper ikke meget vi kan dårligt selv se den. Men den er der

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

BumBum87 skriver:

Det er så svagt er man ikke kan se det bare lige sådan. Vi sad begge og studerede. For at være sikker på det var det rigtige sted vi så det samme måtte damen sætte et prik udfra hvor hun mente hun så en svag streg og det var samme sted som jeg så det så et billede hjælper ikke meget vi kan dårligt selv se den. Men den er der

Nååh okay, men håber at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.