Kæresten gravid? Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

BumBum87

Halløj tøser.

Har en kæreste som både jeg og hende mistænker at være gravid. Hun er stoppet på p-piller for knap 6 mdr siden og havde sidst mens d. 22 august. Hun har haft nogen små af og til pletblødninger på det sidste og hendes venstre bryst er blevet en helt del større. Begge bryster er ret hårde og hun siger også selv hun har brystspændinger. Har også lagt mærke til hun er begyndt og blive lidt mørkerød omkring brystvorterne. Haft en smule kvalme nogen gange. Hun føler sig oppustet og synes også fra navlen og ned at hendes mave ser ret oppustet ud. (Hun er ret slank)

Er dette tegn på graviditet?? Hun har taget en 1 test i lørdags, mandags og idag men viser bare negativ?? Vi kan ikke helt finde ud af det for det ret lang tid og gå over sin mens når hun har en normal cyklys (ifølge hende selv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

B&J

BumBum87 skriver:

Halløj tøser.

Har en kæreste som både jeg og hende mistænker at være gravid. Hun er stoppet på p-piller for knap 6 mdr siden og havde sidst mens d. 22 august. Hun har haft nogen små af og til pletblødninger på det sidste og hendes venstre bryst er blevet en helt del større. Begge bryster er ret hårde og hun siger også selv hun har brystspændinger. Har også lagt mærke til hun er begyndt og blive lidt mørkerød omkring brystvorterne. Haft en smule kvalme nogen gange. Hun føler sig oppustet og synes også fra navlen og ned at hendes mave ser ret oppustet ud. (Hun er ret slank)

Er dette tegn på graviditet?? Hun har taget en 1 test i lørdags, mandags og idag men viser bare negativ?? Vi kan ikke helt finde ud af det for det ret lang tid og gå over sin mens når hun har en normal cyklys (ifølge hende selv)

det lyder som hun er gravid men siden hun ikke har fat det røde i så lang tid jeg ville gå til lægen og få taget en blodprøve så i kan få svaret og hvis det er et ønske barn håber jeg da hun er gravid

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Det kunne godt tyde på at hun er gravid.

Jeg gik 14 dage over tid første gang før jeg havde en positiv test. Så prøv at vent lidt og se tiden an og hvis mensen stadig udebliver og testen stadig er negativ, så gå til lægen.

Anmeld

6. oktober 2010

BumBum87

Det er skam et ønske barn  

Hendes læge er en ged på det punkt. Men kan da virkelig gå så lang tid før en positiv test dukker op ? Ifølge termin beregneren er hun 6+4 nu

Anmeld

6. oktober 2010

B&J

BumBum87 skriver:

Det er skam et ønske barn  

Hendes læge er en ged på det punkt. Men kan da virkelig gå så lang tid før en positiv test dukker op ? Ifølge termin beregneren er hun 6+4 nu

Skift læge jeg ville have den undersøgt for kan jo også bare være hendes det røde provokere jer og bliver væk fordi hun  har smit p-pillerne men jeg ville få¨en tjekker ved lægen men nej burde ikke være negativ men nogle har jo oplevet den er negativ men så positiv når de får en blodprøve ved lægen

Anmeld

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

BumBum87 skriver:

Halløj tøser.

hejsa.

altså jeg ville ikke tro hun var gravid som udgangspunkt, da de fleste kan teste positiv fra ca 4+0. det gælder selvfølgelig IKKE ALLE,men MANGE.

Men noget er der "galt" så jeg syntes helt klart hun skal gå til lægen og blive undersøgt,og evt fåtaget en blodprøve og evt foreslå en scanning.

Held&Lykke

Anmeld

7. oktober 2010

quar20

Min mens. sku være kommet i Januar men kom aldrig..! Jeg testede først positiv d. 26 marts..!! Jeg gik til lægen og forklarede hvordan og hvorledes og var dernede hver 14'dag for at teste..!! og det var altså først i marts jeg testede positiv..

Så det kan godt lade sig gøre at hun er gravid - men jeg ville også kontakte lægen så i kan få det undersøgt..!! med test og med blodprøve..!! Finder lægen ikke noget og der går længe før tante rød kommer på besøg - blir din kæreste sendt til gyn. hvorefter de så undersøger hende nærmerer.. Nogle blir også sendt videre til en scanning af underlivet med det samme hvis der er gået alt for langt tid..!!

Held og lykke

Anmeld

7. oktober 2010

BumBum87

Har faktisk 2 billeder. 1 fra 5 dage siden og 1 fra idag. Testen er STADIG negativ.

Hun har snakket med lægen idag og han sagde at han ikke ville tage en test før vores egne selv var positive :s

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2010

BumBum87

quar20 skriver:

Min mens. sku være kommet i Januar men kom aldrig..! Jeg testede først positiv d. 26 marts..!! Jeg gik til lægen og forklarede hvordan og hvorledes og var dernede hver 14'dag for at teste..!! og det var altså først i marts jeg testede positiv..

Så det kan godt lade sig gøre at hun er gravid - men jeg ville også kontakte lægen så i kan få det undersøgt..!! med test og med blodprøve..!! Finder lægen ikke noget og der går længe før tante rød kommer på besøg - blir din kæreste sendt til gyn. hvorefter de så undersøger hende nærmerer.. Nogle blir også sendt videre til en scanning af underlivet med det samme hvis der er gået alt for langt tid..!!

Held og lykke

Det da helt vildt der kan gå så lang tid før man får en positiv test

Anmeld

7. oktober 2010

quar20

BumBum87 skriver:

Det da helt vildt der kan gå så lang tid før man får en positiv test

Ja det er rigtig vildt...!! Men tjaaa hva kan jeg sige.. Sidder nu med KÆMPE mave på Så den er sku go nok

Det med at lægen ikke ville tage en test når jeres viste negative.. Det må læge slet ikke sige..!! Når en kvinde kommer og fortæller at ens mens er udeblevet - så dette tages alvorligt da det have alvorlige konsekvenser HVIS nu der er noget riv rav ruskende galt..

Det har JEG DESVÆRRE prøvet.. Jeg havde en cyste på min æggestok, som sprang og gjorde jeg var tæt på at forbløde..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.