Jeg har valgt at jeg ikke gider skrive dette anonymt, for jeg har intet at skjule.
Jeg er kommet med i noget der hedder familie team (det er en hjælp til dem der har psykiske problemer og stofmisbrugere).
Jeg var ærlig fra starten og fortælle min jordmoder at jeg har røget hash. Jeg stoppede den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg vidste at det var det eneste rigtige, for det skulle ikke gå ud over mit udfødte barn, at jeg var dum. Men har nu heller ikke savnet det en eneste dag siden jeg stoppede. Og det er jeg stolt af. Jeg har ikke tænkt mig at begynde efter jeg har født. Det er fortid, og jeg ser fremad. Jeg aflægger urinprøver for at bevise at der ikke er noget som helst at komme efter.
Jeg har også fået en diagnose der hedder borderline, men i en meget lille grad, så det var der ikke noget at kunne snakke så meget om, for den kunne der godt gøres noget ved.
Men nu hvor jeg er med i det familie team, så kommer kommunen også med i billedet, så jeg er så bange for hvad de ville kunne finde på.. Vil de tage min datter fra mig, når hun kommer til verden? Det er der min frygt ligger... For jeg er åben over for dem, og ligger ikke skjul på noget som helst, for netop at vise dem at jeg kan det her.
Men de ser jo også på min opvækst, og jeg har haft en rigtig barsk barndom, men jeg mener jo ikke det har noget at sige, for jeg ved da udemærket hvad der er rigtig og forkert.
Hvad ville i mene, skal jeg frygte de tager min datter fra mig, nu hvor jeg er så ærlig omkring det hele ?
Der er nok mange der har fordomme pga at jeg har røget hash
På forhånd tak fordi i gad læse det her. Havde bare lige behov for at komme af med det.
Anmeld