Kan ikke/vil ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Laulund87

ZamanogDania skriver:

Her er det sådan. det er nem og får tøjet af, men ikke får den på

Skøre unger altså Men vi elsker dem jo alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

klmf

Herhjemme har vi udbryderkongen Oliver. Nogle gange er vi to til at skifte... Prøver at aflede ham med en bog eller legetøj, det hjælper nogle gange...

Anmeld

7. oktober 2010

ZamanogDania

Laulund87 skriver:

Skøre unger altså Men vi elsker dem jo alligevel

Om vi gør. Vi elsker dem helt vildt meget. Så må vi bare vente på de bliver ældre og kan klar selv lidt

Anmeld

7. oktober 2010

ZamanogDania

lotchen skriver:

Herhjemme har vi udbryderkongen Oliver. Nogle gange er vi to til at skifte... Prøver at aflede ham med en bog eller legetøj, det hjælper nogle gange...

Hahahaha hvor sjovt. Vi er nogle gange 3 om skifte hende
Min mor siger jeg kan ikke håndter hende fordi hun er så stærk. Det har hun sku ret i. Hun kæmper bedre. Hehe

Anmeld

7. oktober 2010

klmf

ZamanogDania skriver:

Hahahaha hvor sjovt. Vi er nogle gange 3 om skifte hende
Min mor siger jeg kan ikke håndter hende fordi hun er så stærk. Det har hun sku ret i. Hun kæmper bedre. Hehe

Ja, de er godt nok stærke! Den anden dag havde bassen fået revet den nederste kurv ud af opvaskeren selvom den var fyldt - så er den da alligevel lidt tung synes jeg. Men han grinede over hele hovedet med hænderne fulde af mas fra tallerknerne I bad med dig lille ven.....

Anmeld

7. oktober 2010

ZamanogDania

lotchen skriver:

Ja, de er godt nok stærke! Den anden dag havde bassen fået revet den nederste kurv ud af opvaskeren selvom den var fyldt - så er den da alligevel lidt tung synes jeg. Men han grinede over hele hovedet med hænderne fulde af mas fra tallerknerne I bad med dig lille ven.....

Hahahaha ej altså. Man kan ikke lad være med grine når de gør sådan. Min datter når hun gør som hun ikke må, så griner hun bare helt vildt. Også gør hun sig rigtig sød så vi os skal grine.

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

jeg tror faktisk det har noget med alderen at gøre ... Serina er 9 mdr og jeg oprettede et meget lignende indlæg i sidste uge ..Der var en anden mor herinde med en dreng på 8 mdr der oprettede et i forgårs ... laulunds datter er 10 mdr ... og din datter er 9 mdr

jeg synes jeg aner et mønster ...

kan fra de få opremsede tilfælde + svar i de andre 2 tråde (jeg kan desværre ikke huske hvor mange tilfælde der var der )konkludere at små børn kan få et flip med ikke at ville have skiftet ble eller tøj i alderen 8-10 mdr ...

kan også se at det er en fase der går over det vides dog ikke helt hvor hurtigt - desværre

vi håber på snart ... for alle der har det problem ...for det er hårdt

serinasmor

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Hun er ikke den eneste. Dicte hader at få bluse på, det er det værste hun ved!

Anmeld

7. oktober 2010

ZamanogDania

serinasmor skriver:

jeg tror faktisk det har noget med alderen at gøre ... Serina er 9 mdr og jeg oprettede et meget lignende indlæg i sidste uge ..Der var en anden mor herinde med en dreng på 8 mdr der oprettede et i forgårs ... laulunds datter er 10 mdr ... og din datter er 9 mdr

jeg synes jeg aner et mønster ...

kan fra de få opremsede tilfælde + svar i de andre 2 tråde (jeg kan desværre ikke huske hvor mange tilfælde der var der )konkludere at små børn kan få et flip med ikke at ville have skiftet ble eller tøj i alderen 8-10 mdr ...

kan også se at det er en fase der går over det vides dog ikke helt hvor hurtigt - desværre

vi håber på snart ... for alle der har det problem ...for det er hårdt

serinasmor

Nårh okey jeg så ikke de indlæg. Men ja det altså hårdt. Som du skriver håber jeg på det går over snart. Ellers får hun ikke tøj på. Hahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.