Kan ikke/vil ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

ZamanogDania

Ja som overskriften lyder så vil min datter bare ikke have jeg skifter hendes tøj. HVER gang jeg skal skifte hendes tøj så er det en helved.
Hun prøver på hele tiden rulle rundt på maven. Hun skriger/græder helt vildt meget. Man skulle tro hun er kommet til skade eller sådan.

Er det kun min datter der er sådan eller er der andre der har det samme måde som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

ZamanogDania

Slet ingen?

Anmeld

6. oktober 2010

*Sofie*

Kan hun være i gang med et spring?
Et af kendetegnene for udviklingsspring er netop at pusletiden kan blive et rent helved.
Jeg ordnede ofte Malou på gulvet på et lammeskindstæppe i stedet for på puslebordet og gav hende noget spændende at dimse med imens.

Anmeld

6. oktober 2010

ZamanogDania

*Sofie* skriver:

Kan hun være i gang med et spring?
Et af kendetegnene for udviklingsspring er netop at pusletiden kan blive et rent helved.
Jeg ordnede ofte Malou på gulvet på et lammeskindstæppe i stedet for på puslebordet og gav hende noget spændende at dimse med imens.

Jamen jeg ved ikke om hun er i gang med en spring?
Hun bliver os skiftet på en tæppe. Og hun får altid noget i hånden. Men hun vil heller op til mig eller flygte og ikke blive skiftet.

Anmeld

6. oktober 2010

Laulund87

Herhjemme HADER Maria at få skiftet tøj/ble Hun har slet ikke tid til det og bliver mildest talt rasende

Jeg lader hende bare blive gal og får det hurtigt overstået..Jeg har opgivet at få hende til ro for jeg er løbet tør for idéer

Tror simpelthen hun har for meget krudt i r***til sådan noget pjat..Suk

Anmeld

6. oktober 2010

ZamanogDania

Laulund87 skriver:

Herhjemme HADER Maria at få skiftet tøj/ble Hun har slet ikke tid til det og bliver mildest talt rasende

Jeg lader hende bare blive gal og får det hurtigt overstået..Jeg har opgivet at få hende til ro for jeg er løbet tør for idéer

Tror simpelthen hun har for meget krudt i r***til sådan noget pjat..Suk

Ok så er jeg ikke den eneste GODT
Jamen det jo det, de vil bare ikke.
Jeg gør os det hun må bare skrige/græde, for jeg er os løbet tør for idér.

Hvordan klipper du hendes negler? jeg kan ikke. Hun skriger/græder også der. Meget værre.

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

ZamanogDania skriver:

Ja som overskriften lyder så vil min datter bare ikke have jeg skifter hendes tøj. HVER gang jeg skal skifte hendes tøj så er det en helved.
Hun prøver på hele tiden rulle rundt på maven. Hun skriger/græder helt vildt meget. Man skulle tro hun er kommet til skade eller sådan.

Er det kun min datter der er sådan eller er der andre der har det samme måde som mig?

Uh kender det alt for godt. Tror alle er den tur igennem.

Har du evt en lille bog du kan give hende mens du skifter hende. En lille billig klat legetøj som kun er ved puslebordet. Så er det spændende for hende at kigge på

Anmeld

6. oktober 2010

Laulund87

ZamanogDania skriver:

Ok så er jeg ikke den eneste GODT
Jamen det jo det, de vil bare ikke.
Jeg gør os det hun må bare skrige/græde, for jeg er os løbet tør for idér.

Hvordan klipper du hendes negler? jeg kan ikke. Hun skriger/græder også der. Meget værre.

Jeg lader hende sidde og kigge på computeren eller fjernsynet så hun lige er koncentreret de par minutter, mens jeg klipper hendes negle

Det er ikke nemt at have hyper børn

Anmeld

6. oktober 2010

ZamanogDania

Laulund87 skriver:

Jeg lader hende sidde og kigge på computeren eller fjernsynet så hun lige er koncentreret de par minutter, mens jeg klipper hendes negle

Det er ikke nemt at have hyper børn

Det har jeg prøvet, det hjælpe simpelhen ikke. Nårh så må vi sku da bare vente på de bliver lidt ældre. MÅSKE bliver det bedre

Anmeld

6. oktober 2010

ZamanogDania

Tulipan skriver:

Uh kender det alt for godt. Tror alle er den tur igennem.

Har du evt en lille bog du kan give hende mens du skifter hende. En lille billig klat legetøj som kun er ved puslebordet. Så er det spændende for hende at kigge på

Seriøst jeg har prøvet ALT. Hun får en bog, legetøj, et styk frugt eller kiks. Næ nej det vil hun ikke. Hun vil heller være helt nøgn end at har tøj på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.