Så er det Amalie-tid ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Riksen

Ayasmor skriver:

arhmen altså.. er det virkelig de største problemer hun kan komme ud for?? at vælge om hun skal være irriterende, eller moden og tage afsted.. At hun synes at det er virkelig svært... !!

Newsflash... Amalie, du ER irriterende.. (og max underholdende )

He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Ayasmor

Riksen skriver:

He he

men med en mor der sidder i en osteklokke, ja hvad kan man så forvente..

Anmeld

6. oktober 2010

lisbethita

Ayasmor skriver:

arhmen altså.. er det virkelig de største problemer hun kan komme ud for?? at vælge om hun skal være irriterende, eller moden og tage afsted.. At hun synes at det er virkelig svært... !!

Newsflash... Amalie, du ER irriterende.. (og max underholdende )

Jeg kan godt lide Amalie... jeg tror jeg har det sådan lidt... Nååååh....det er også synd for dig-agtig forhold til hende! Mega underholdende....!! Jeg synes sgu det er synd at hun har sådan en mor. No wonder, at hun er, som hun er... 

Anmeld

6. oktober 2010

ooo

kitty skriver:

Og der må runge noget så hult i den klokke.... Tomme tønder buldrer mest"

Super måde at se disse dybe programmer på.

Vi er jo simpelthen nødt til at dele vores guldkorn med hinanden, så skal vi ikke lave en Amalie date igen?

Anmeld

6. oktober 2010

Ayasmor

lisbethita skriver:

Jeg kan godt lide Amalie... jeg tror jeg har det sådan lidt... Nååååh....det er også synd for dig-agtig forhold til hende! Mega underholdende....!! Jeg synes sgu det er synd at hun har sådan en mor. No wonder, at hun er, som hun er... 

jeg elsker at "hade" hende.. hun er jo dybt underholdende, men ja men den mor??

Anmeld

6. oktober 2010

Ayasmor

lisbethita skriver:

Anmeld

6. oktober 2010

Riksen

Ayasmor skriver:

men med en mor der sidder i en osteklokke, ja hvad kan man så forvente..

Ja, det er jo det! Æblet falder ikke langt fra stammen.

Anmeld

6. oktober 2010

lisbethita

Ayasmor skriver:

Ja det er noget mærkeligt noget! Jeg har sgu ondt af hende... men til gengæld synes jeg hun er mega smuk. Så hvis hun bare holder munden lukket, så går det faktisk meget godt, fnis.... 

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Æblet falder vist ikke langt fra stammen

Anmeld

6. oktober 2010

Ayasmor

lisbethita skriver:

Ja det er noget mærkeligt noget! Jeg har sgu ondt af hende... men til gengæld synes jeg hun er mega smuk. Så hvis hun bare holder munden lukket, så går det faktisk meget godt, fnis.... 

ja hun har nogle enormt smukke øjne.. gad vide om hende og sidney lee ikke skulle lave noget sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.