Så er det Amalie-tid ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

ooo

Elsker når Peter skal prøve at se ud som om han koncentrerer sig. Man kan bare se at der er en rungende tomhed i hans hovede.

"Hvad laver jeg her...og hvad snakker ham der om...hov, hun er da meget lækker...skulle man ikke lige...nåerh nej, hende har jeg vist ordnet...ikke...eller...er der nogen der vil skrue op for musikken, har alt for mange dybe tanker lige nu...sidder mit hår godt???"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Elsker når Peter skal prøve at se ud som om han koncentrerer sig. Man kan bare se at der er en rungende tomhed i hans hovede.

"Hvad laver jeg her...og hvad snakker ham der om...hov, hun er da meget lækker...skulle man ikke lige...nåerh nej, hende har jeg vist ordnet...ikke...eller...er der nogen der vil skrue op for musikken, har alt for mange dybe tanker lige nu...sidder mit hår godt???"

æææælsker din humor!

"Vi er helt oppe i det grønne felt".... øh, ok....

Jeg tror der er mange saglige diskusioner over middagsbordet hjemme hos dem!!

Anmeld

6. oktober 2010

Mutti2B

Metchen skriver:

Hold kæft hvor er du sjov

Anmeld

6. oktober 2010

helora

Hold nu k... det er morsomt at læse jeres kommentarer. Det gør det sikkert endnu sjovere, at jeg ikke selv kan se programmet. Af hjertet tak for et skønt indblik i Amalies Verden

Anmeld

6. oktober 2010

Riksen

Nu er det anden gang jeg ser programmet, og jeg er virkelig imponeret over tøsens gå-på-mod og mangel på situationsfornemmelse! Hun kører jo bare på uanset hvor meget kritik, hun får, fordi hun slet ikke opfatter dybden i det. Det er som om hun ikke fanger at folk griner af hende og ikke med hende...

eller er det bare mig?

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Nu er det anden gang jeg ser programmet, og jeg er virkelig imponeret over tøsens gå-på-mod og mangel på situationsfornemmelse! Hun kører jo bare på uanset hvor meget kritik, hun får, fordi hun slet ikke opfatter dybden i det. Det er som om hun ikke fanger at folk griner af hende og ikke med hende...

eller er det bare mig?

Er fuldstændig enig!!

Anmeld

6. oktober 2010

ooo

kitty skriver:

æææælsker din humor!

"Vi er helt oppe i det grønne felt".... øh, ok....

Jeg tror der er mange saglige diskusioner over middagsbordet hjemme hos dem!!

Jeg tror også at der bliver diskuteret kvantefysik over foie gras´en hos de to kloge Åger.

Anmeld

6. oktober 2010

ooo

Mutti2B skriver:

Hold kæft hvor er du sjov

Jamen nu er vi jo så heldige at have en fantastisk base for gode kommentarer. Hvad skulle vi gøre uden Amalie og Peter i verden...

Anmeld

6. oktober 2010

Riksen

kitty skriver:

Er fuldstændig enig!!

Godt, så er det ikke bare mig Har på sammet tid både ondt af tøsen og kæmpe grineflip over hende.

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Jamen nu er vi jo så heldige at have en fantastisk base for gode kommentarer. Hvad skulle vi gøre uden Amalie og Peter i verden...

Ja, der er virkelig grobund for gode solide samtaler!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.