Velkommen til mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

>>Carina<<

Velkommen hertil jeg er selv 26 og har boet i slagelse hele mit liv indil februar sidste år hvor jeg flyttede sammen med kæresten i Holbæk. Vi har Magnus på 11 mdr og så har kæresten to børn på 7&13 år fra tidligere forhold.
Håber du får glæde af siden her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

CamillaValby

Velkommen til

Du kommer til at blive meget glad for at være herinde. Du kan få svar på stor set alt og alle er utrolig hjælpsomme

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

Christabelle skriver:

Hej med jer.

Jeg har lige oprettet en profil her på baby.dk i dag og synes allerede det er en dejlig side, med en masse gode debatter.

Jeg hedder Christina, er 25, snart 26. Jeg bor i Slagelse i en dejlig lejlighed med min fantastiske kæreste. Vi har ingen børn, endnu, men 2 katte og jeg har en hest jeg deler med min svigerinde.

Jeg er lige (i fredags faktisk) startet som elev i en boghandel. Det var ellers ikke det jeg regnede med jeg skulle bruge mit liv på. Jeg har nemlig taget en Bachelor i engelsk og kommunikation på Syddansk Universitet og startede på overbygningen på CBS, men fandt ud af at jeg slet ikke gad gå i skole mere og så tilbød min chef mig at jeg overtog elevpladsen 1. oktober. Det kunne jeg jo dårligt sige nej til.

Vi regner med at begynde på projekt baby om ca 1½ års tid. Det glæder jeg mig meget til.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge med herinde og til nogle gode snakke  

Puha det blev vist lidt langt   Tak fordi du læste med!

-Christina

Hejsa og velkommen til.
Jeg håber du bliver lige så glad for at være herinde som jeg, faktisk så vil jeg sige at det er stærkt vanedannende

Slagelse..hvor hyggeligt.
Jeg er kommet i Slagelse hele mit liv og har endda boet der i 3 år, indtil vi flyttede her til Fyn for 2 år siden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

Leonora

Du er SÅ meget velkommen....Håber du bliver glad for siden

Knus Louise, Mor til Leonora på 2 år

Anmeld

7. oktober 2010

Christabelle

Tusind tak for velkomsten

Hyggeligt at nogle af jer er kommet i eller kommer fra Slagelse. Her er jo også dejligt!

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til L&S

Velkommen til denne skønne side

Anmeld

8. oktober 2010

Christabelle

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.