Velkommen til mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Christabelle

Hej med jer.

Jeg har lige oprettet en profil her på baby.dk i dag og synes allerede det er en dejlig side, med en masse gode debatter.

Jeg hedder Christina, er 25, snart 26. Jeg bor i Slagelse i en dejlig lejlighed med min fantastiske kæreste. Vi har ingen børn, endnu, men 2 katte og jeg har en hest jeg deler med min svigerinde.

Jeg er lige (i fredags faktisk) startet som elev i en boghandel. Det var ellers ikke det jeg regnede med jeg skulle bruge mit liv på. Jeg har nemlig taget en Bachelor i engelsk og kommunikation på Syddansk Universitet og startede på overbygningen på CBS, men fandt ud af at jeg slet ikke gad gå i skole mere og så tilbød min chef mig at jeg overtog elevpladsen 1. oktober. Det kunne jeg jo dårligt sige nej til.

Vi regner med at begynde på projekt baby om ca 1½ års tid. Det glæder jeg mig meget til.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge med herinde og til nogle gode snakke  

Puha det blev vist lidt langt   Tak fordi du læste med!

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

NatasjaL

velkommen på siden :-) det er en super gode side!

troede førhen jeg var afhængning af facebook, men nej nej!

er afhæning af BABY.DK!!! ;-)

Anmeld

6. oktober 2010

Christabelle

Takker

Hehe jeg er også facebook-afhængig, men tror baby kommer op på listen over sider jeg SKAL besøge hver dag

Anmeld

6. oktober 2010

millesofie

Christabelle skriver:

Hej med jer.

Jeg har lige oprettet en profil her på baby.dk i dag og synes allerede det er en dejlig side, med en masse gode debatter.

Jeg hedder Christina, er 25, snart 26. Jeg bor i Slagelse i en dejlig lejlighed med min fantastiske kæreste. Vi har ingen børn, endnu, men 2 katte og jeg har en hest jeg deler med min svigerinde.

Jeg er lige (i fredags faktisk) startet som elev i en boghandel. Det var ellers ikke det jeg regnede med jeg skulle bruge mit liv på. Jeg har nemlig taget en Bachelor i engelsk og kommunikation på Syddansk Universitet og startede på overbygningen på CBS, men fandt ud af at jeg slet ikke gad gå i skole mere og så tilbød min chef mig at jeg overtog elevpladsen 1. oktober. Det kunne jeg jo dårligt sige nej til.

Vi regner med at begynde på projekt baby om ca 1½ års tid. Det glæder jeg mig meget til.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge med herinde og til nogle gode snakke  

Puha det blev vist lidt langt   Tak fordi du læste med!

-Christina

Velkommen Til

jeg startede selv i tiderne morgen herinde før jeg blev gravid

jeg nåede at være her 3år før min ønske baby kom til

lige en advarsel her til sidst -- man kan godt blive noget så afhængig af denne side --

Anmeld

6. oktober 2010

NatasjaL

Christabelle skriver:

Takker

Hehe jeg er også facebook-afhængig, men tror baby kommer op på listen over sider jeg SKAL besøge hver dag

Anmeld

6. oktober 2010

A&F

Heeej og velkommen til.

Du skal nok få en masser ud af at besøge denne side hver dag, tro mig, man bliver afhængig.

Anmeld

6. oktober 2010

Trine89

Hej og velkommen til   

Jah det er en helt igemmen fantastisk side.. 

Jeg blev selv bruger her inde for hmm jah nok snart to år siden, og det er først nu her for 2-3 måneder siden at vi startede med projekt baby. 

men det er en god side hvor man lige kunne få et lille "fiks" med baby og gravide maver.. 

Håber du bliver glad for at være her på siden. Men som nogle at de andre siger, så kan man altså godt gå hen og blive afhængig

Trine

Anmeld

6. oktober 2010

Mira0911

Velkommen til! Håber du bliver glad for at være her... 

Anmeld

6. oktober 2010

Christabelle

Tusind tak for velkomsten Er sikker på jeg bliver glad for at være her. Er her for at samle information så jeg er bare en anelse forberedt til når det bliver min tur til at få dejlig stor mave på  

Anmeld

6. oktober 2010

Laura.

Velkommen til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.