Hvad er vigtigt eller vigtigst i jeres liv....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg håber på en dag at kunne opleve glæden ved at være mor.

Jeg drømmer om at kunne gå hjemme og passe hus, mand og børn... Ved godt at det er den helt modsatte vej af tendensen idag men det er faktisk det jeg allerhelst ville...

At lære videre til mine børn (hvis jeg en dag kommer til at få nogle):

Ærlighed varer længst, og tolerance overfor alle mennesker uanset deres udseende/religion. Håber at kunne lære dem at være mindre naive og tillidsfulde end mig men mere tillidsfuld end min kæreste. En ting mid i mellem os ville være perfekt. Håber at kunne give dem en tryg og god opvækst som de kan se tilbage på med glæde, give dem en bedre opvækst end både jeg og kæresten fik. Lære dem at rigdom er ikke hvor mange penge der står på kontoen i banken men mere er hvor godt har du det med det liv du har.

Vi (kæresten og jeg) har endnu ikke oplevet at have særlig mange penge i banken, og alligevel føler jeg mig rig når jeg kan kigge på ham her efter mere end 6 ½ år og stadig få sommerfugle i maven som efter vores første nat sammen... Føler mig rig når han kommer ned i køkkenet til mig mens jeg laver mad blot fordi han følte jeg havde brug for et kram og han har ret for jeg står faktisk og er ked men når ikke selv at kalde på ham...

Puha det her blev lidt længere og mere uddybende end først tiltænkt.. tihi sorry girls and boys.. men følte det skulle med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Miamaja

Jamen, det er jo honningblomst

Har du ikke haft den oppe at vende for? men vigtigst er selvfolgelig helbredet. en god okonomi er ' floedeskummet paa kagen'.

Bzzz...

Anmeld

6. oktober 2010

klmf

Vil gerne have min søn vokser op til at blive en kærlig, socialt bevidst og ansvarlig mand, der også selv får en familie (så jeg kan blive farmor ) og at mit forhold til min kæreste har udviklet sig livet igennem. Jeg vil gerne være en god sygeplejerske og til stadighed udvikle mig. Jeg vil gerne nå at besøge min veninde i Californien mindst en gang mere.

Det var lige hvad en søvnramt hjerne kunne klare på to minutter

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

Modet til at gå efter sine drømme.

Jeg håber at vores datter vil turde gribe de chancer hun får, og tør tro på, at hun kan få det hun ønsker sig.

Jeg er stolt af vores fantastiske lille datter, vores parforhold, et nært forhold til min familie, min uddannelse, mit arbejde, at det er lykkedes os at komme til at bo lige akkurat der hvor vi drømte om og at vi stadig er gode til at gribe de chancer, der kommer.

Anmeld

7. oktober 2010

Meliora

Det bedste jeg nogensinde har gjort var at falde for min mand for 4 år siden. Mere hjerteligt, omsorgsfuldt, fjollet, dejligt og smukt menneske skal man lede længe efter ( i min verden findes det ikke) Så han er helt klart det vigtigste i mit liv (ændrer nok mening når vi får vores ønskebarn)

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Hvor er I bare dejlige alle jer der har skrevet indtil nu.
Jeg bliver så glad inden i

Anmeld

7. oktober 2010

Slettet

Kærlighed og fordybelse.

Det vigtigste for mig har været at få mine børn - nu er det vigtigt for mig at dyrke min familie og nyde den

Anmeld

7. oktober 2010

3xM

for mig er det vigtigt med mine børn og manden.

engang da jeg kun havde marcus lagde jeg vægt på : stort netværk, overfladiske bekendstskaber, arb r..ud af bukserne, havde hest og var nok en typisk singlemom anno 2005-2009 jeg troede jeg var lykkelig når jeg kunne fylde hans værelse op og gå idet sidste nye tøj osv..faktisk gik det op for mig at karstens datter på 14 og jeg jo snart delte tøj stil  kærester der kunne skiftes ud

NU:

jeg er lykkelig ved at opdrage min søn, mærke kontakten til min baby, få hjemmet iorden og forkæle børnene og manden ( som jeg så kan gå og småbrokke mig over at stå på hovede for dem), jeg køber nødvendige ting og tøj der svarer til jeg er mor, jeg er 28 år og jeg er færdig med byen og bartender, jeg kan lide at "pynte " mig men nu er det for manden, har stadig et vildt shoppe gen, vil gerne ud at rejse MED min familie, jeg kan lide at føle jeg har styr på alt med bliver noget så frustreret når det ikke holder stik, jeg holder af at gå i naturen og tænke og fundere, jeg glæder mig til at opleve et barn mere, et frieri og bryllup med den jeg elsker som manden i mit liv ikke bare som kamelæon men fordi det er ham jeg vil sidde med en dag og være gammel...

overordnede er jeg lykkelig som jeg har det nu ting kan gå mig på nogle af dem er luksus prob. andre lidt mere alvorlige men så er jeg jo i live og mærker også at være ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.