for mig er det vigtigt med mine børn og manden.
engang da jeg kun havde marcus lagde jeg vægt på : stort netværk, overfladiske bekendstskaber, arb r..ud af bukserne, havde hest og var nok en typisk singlemom anno 2005-2009 jeg troede jeg var lykkelig når jeg kunne fylde hans værelse op og gå idet sidste nye tøj osv..faktisk gik det op for mig at karstens datter på 14 og jeg jo snart delte tøj stil
kærester der kunne skiftes ud
NU:
jeg er lykkelig ved at opdrage min søn, mærke kontakten til min baby, få hjemmet iorden og forkæle børnene og manden ( som jeg så kan gå og småbrokke mig over at stå på hovede for dem), jeg køber nødvendige ting og tøj der svarer til jeg er mor, jeg er 28 år og jeg er færdig med byen og bartender, jeg kan lide at "pynte " mig men nu er det for manden, har stadig et vildt shoppe gen, vil gerne ud at rejse MED min familie, jeg kan lide at føle jeg har styr på alt med bliver noget så frustreret når det ikke holder stik, jeg holder af at gå i naturen og tænke og fundere, jeg glæder mig til at opleve et barn mere, et frieri og bryllup med den jeg elsker som manden i mit liv ikke bare som kamelæon men fordi det er ham jeg vil sidde med en dag og være gammel...
overordnede er jeg lykkelig som jeg har det nu ting kan gå mig på nogle af dem er luksus prob. andre lidt mere alvorlige men så er jeg jo i live og mærker også at være ked af det
Anmeld