Valg af sut....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Muffinmus

Jamen JEG vælger sørme ikke mine børns sutter, de vælger dem selv.....

Og den ene har valgt mam flade sutter i silikone, men sden anden bedst kan lige ergonomiske:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg valgte i starten ud fra, at sutten ikke måtte være så stor, at den sad og vippede op på næsen. Jeg kunne slet ikke have, at skjoldet på sutten var så stor, og ramte næsen.
Og der var ikke mange sutter, som var så små og gode i form, synes jeg.
Så da det lykkedes mig at finde en som var god, og som også blev accepteret af baby, så blev det dén!

Og så har børn jo oss selv lidt og skulle ha sagt i, hvilken sut DE VIL HA'!

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

maria_wt skriver:

Jeg spørger af nysgerrighed.. Da der jo er SÅ mange muligheder )

Jeg bruger kun natursutter selv, da jeg "tror" at de er bedst for Tristan og ikke er til alle de farver i munden på ham..

Den de vil tage:0)

Havde fået anatomiske navnesutter til Anton af en veninde og Kenny havde købt nogle fra MAM - men han ville ikke tage dem.

Så købte jeg en pakke med de runde suttehoveder fra et mærke der vist hedder bamse hvor man får 3 for 20 kr og dem tog han vupti:0)

Så er er det hvad der virker:0)

Christina

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Jbk skriver:

Mine børn valgte selv....og det var de runde ventilsutter....heldigvis også de billigste og såp brugte den dem i laaaaang tid..

samme her....

havde købt 4-5 forskellige slags sutter, inden jeg fødte og den billige runde ventil sut var den hun ville tage...

Anmeld

7. oktober 2010

Isabella_mor

jeg vil kun bruge natursutter... 

ikke alt det med alle mulige hormonforstyrrende stoffer i.. og natursutter er også meget fine.. det gælder vel bare om at finde den rigtige størrelse (har erfaret med mange af de børn jeg har kendt og kender at det er en proces der kan tage tid)

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

jeg valgte første natursutten fordi jeg troede den var sundest.. men ja bebs ville ikke rigtig have den og hun valgte selv en af de sundeste der er på markedet idag MAM PBA FRI den er uden alt muligt skidt

men ja jeg så efter hvad der var sundest og hvilke af dem der var mest mig, barnet valgt så selv bagefter (den mor synes var grimmest) 

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

isabellamor skriver:

jeg vil kun bruge natursutter... 

ikke alt det med alle mulige hormonforstyrrende stoffer i.. og natursutter er også meget fine.. det gælder vel bare om at finde den rigtige størrelse (har erfaret med mange af de børn jeg har kendt og kender at det er en proces der kan tage tid)

undskyld at jeg blander mig

men de der natursutter er fulde af phtalater og slet ikke så sunde som de giver udtryk for '

de bedste er af mærket MAM PBA FRI og NUK de har ingen PBA eller phtalater i

Anmeld

7. oktober 2010

ma82

Jeg køber kun sutter på Navnesutten.dk.

Synes det er vildt rart at der står navn på, så de ikke bliver byttet alt for meget rundt i dagplejen.

Anmeld

7. oktober 2010

maria_wlt

Fisenberg skriver:

undskyld at jeg blander mig

men de der natursutter er fulde af phtalater og slet ikke så sunde som de giver udtryk for '

de bedste er af mærket MAM PBA FRI og NUK de har ingen PBA eller phtalater i

Natursutten blev testet i Marts og der blev den frikendt for anklage.. Dem der havde testen den havde lavet en fejl..

Anmeld

7. oktober 2010

lisesp83

Her bruger vi NUK sutter, de eneste hun ville tage. Vi bruger også NUK flasker, så det hænger jo meget godt sammen.

Knus Lise -  med en baby på snart 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.