Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg spørger af nysgerrighed.. Da der jo er SÅ mange muligheder )
Jeg bruger kun natursutter selv, da jeg "tror" at de er bedst for Tristan og ikke er til alle de farver i munden på ham..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg brugte i starten avent sutter fordi jeg synes det var skide smart de havde sådan en man kunne sætte på så de ikke blev beskidte i tasken. men nu bruger jeg nam ( tror jeg de hedder ) og kan købes i de fleste butikker
mor-til-vanessa skriver: jeg brugte i starten avent sutter fordi jeg synes det var skide smart de havde sådan en man kunne sætte på så de ikke blev beskidte i tasken. men nu bruger jeg nam ( tror jeg de hedder ) og kan købes i de fleste butikker
Mener også at Nam endte i toppen ved sidste test...
Jeg havde købt 3 forskellige slags til start og nu bruger vi dem, han gider at tage - anatomiske silikone NAM-sutter
Mine tøser har begge brugt MAM sutter af latex af den simple årsag, at det har været den eneste sut, de har gidet at sutte på...
jeg har købt en natursut...så må vi se om baby er enig!
Tjuhl skriver: jeg har købt en natursut...så må vi se om baby er enig!
Hej du skønne.
Har du hørt at natursutten er den sut der indeholder aller flest skadelige stoffer?? Jeg blev selv chokeret da jeg fandt ud af det - den bedste var en billig "model" fra Bilka...
Kram fra den graviiiide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128