Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har stemt en dreng da jeg har troet det lige fra begyndelsen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror det en dreng.... ingen ide om hvorfor..
Det er en stor og stærk dreng, der er lys og rundkindet.
Tjuhl skriver: ja, det er selvfølgelig rigtigt uha...jeg så engang Søren fælde et lillebitte birketræ i Karls sommerhus...og vi snakker om sådan en lille tynd pind der lige var groet op af jorden...det tog godt en time og manden prustede som en gammel hest bagefter
ja, det er selvfølgelig rigtigt uha...jeg så engang Søren fælde et lillebitte birketræ i Karls sommerhus...og vi snakker om sådan en lille tynd pind der lige var groet op af jorden...det tog godt en time og manden prustede som en gammel hest bagefter
Carsten siger han bare skal have det rigtige værktøj
Karo skriver: Jeg ville have stemt DEJLIG, men det var desværde ikke en mulighed så derfor stemte jeg dreng istedet
Jeg ville have stemt DEJLIG, men det var desværde ikke en mulighed så derfor stemte jeg dreng istedet
Har hele tiden tænkt du har en pige i maven, meeeen sku nu ikke undre mig det er en dreng, men jeg gætter alligevel på pige, som jeg hele tiden har tænkt, MEN jeg gætter SÅÅÅ tit forkert, så nu må vi se
Hehe... Tror også det bliver en dreng! Det ligner jo en drengemave... gør det ikke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128