Hvad er baby - Juhl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Dictes mor

Det er den yndigste og frækkeste lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Vingummien

Ranarupta skriver:

Årh, hvor sødt!

- Selvom jeg er sikker på, at en gæv pige også kan

Ja helt sikkert

Anmeld

6. oktober 2010

oo

hihihihihi! det er bare så sjovt at læse hvad I tror, jeg har slet ingen fornemmelse selv - altså udover at jeg KUN drømmer om døtre, men da jeg testede positivt tænkte jeg straks det var en dreng. Søren har stædigt holdt på pige, men han er begyndt at vakle nu. og så kom jeg til at sige noget med noget køn idag og at "han" og så blev han helt "HAR DU TALT MED JORDEMODEREN OM KØNNET?!"  (jeg tror nu ikke hun ved det heller....)

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Tulipan skriver:

En dreng der rigtig kan komme med ud og hjælpe farmand med at save brænde

HAHA, far save brænde - Susanne den må du længere ud på landet med  Søren kan lige akkurat overskue at STABLE brændet, så længe vi får det tørret og kløvet

Anmeld

6. oktober 2010

MORJESPERSEN

En Pige

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

HAHA, far save brænde - Susanne den må du længere ud på landet med  Søren kan lige akkurat overskue at STABLE brændet, så længe vi får det tørret og kløvet

Haha jamen så skal det da være en dreng så han kan lære hans far hvordan man så lige får det gjort

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

He he, hvis det skulle vise sig at blive en dreng skal han være velkommen til at komme til Viborg og køre traktor og kløve brænde, fodre hønsene og måske få en lille ridetur på Dictes pony med Per og Dicte, mens du, jeg og Søren sidder inde foran brændeovnen og drikker te.

Hvis det bliver en pige, så kan vi gøre det samme...

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Tulipan skriver:

Haha jamen så skal det da være en dreng så han kan lære hans far hvordan man så lige får det gjort

ja, det er selvfølgelig rigtigt uha...jeg så engang Søren fælde et lillebitte birketræ i Karls sommerhus...og vi snakker om sådan en lille tynd pind der lige var groet op af jorden...det tog godt en time og manden prustede som en gammel hest bagefter

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Jeg har stemt en dreng. Hvorfor ved jeg ikke, men det tænker jeg bare

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Dictes mor skriver:

He he, hvis det skulle vise sig at blive en dreng skal han være velkommen til at komme til Viborg og køre traktor og kløve brænde, fodre hønsene og måske få en lille ridetur på Dictes pony med Per og Dicte, mens du, jeg og Søren sidder inde foran brændeovnen og drikker te.

Hvis det bliver en pige, så kan vi gøre det samme...

dét er en aftale!! der skal jo også være noget godt at se frem til når man skal til jylland og besøge svigerfamilien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.