Synes det er svært.. (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Margurit

CmarianN skriver:

Kender dine følelser!

Har stået i samme situation. Min veninde valgte så bare en abort (som hun inderligt har fortrudt), fordi det ikke passede ind i deres liv.

Jeg havde det sindsyg svært med det... Både graviditeten og aborten. Og nu er det svært for hende at jeg snakker baby fordi hun har fortrudt sin abort

Nå, ville egentlig ikke andet end, at sige jeg godt kan forstå dine følelser og håber humøret kommer op igen og der snart er 2 streger til jer  og os

Åh ha... Sikke en ubehagelig situation at stå i. Det er jo noget, der fylder vildt meget, og så ikke at kunne dele glæden fuldt ud. Synes det er synd for både dig og din veninde! -selvom man jo desværre ikke kan lave fortiden om.

Men tusind tak for dit svar. Er rart at høre du forstår mine følelser. Er rigtig dejligt, at vide jeg ikke er den eneste, der har det sådan!!

Jeg håber også vi begge snart stå med en positiv test i hånden

i hvet fald alt hvad jeg kan!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Margurit

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Velkommen til verden af svære følelser, misundelse og ambivalens.

Har selv prøvet i 2 år og har oplevet det du oplever et utal af gange.

Mit bedste råd? Vær ærglig - både over for dig selv og andre - i dette tilfælde din veninde.

Jeg er sikker på hun vil forstå hvis du fortæller hvordan du har det.

Og så skal du huske, at du kun er menneske, og nogle gange kan man bare ikke være det super overskuds-menneske man så gerne vil være. Især i sådanne situationer.

Stort Knus

Tusind tak for det enormt dejlige svar!

Det kan man nemlig ikke nej (være overskudsmenneske hele tiden), og det er nok også det jeg skal  prøve at huske.

Jeg håber det snart lykkes for os begge.

Stort knus til dig også

Anmeld

7. oktober 2010

Margurit

Tropez skriver:

Hejsa

hvor er det dejligt at man ikke er alene, min kæreste og jeg har prøvet i 7 år uden held, vi er nu i behandling, og har været igennem første forsøg uden held, vi skal nu igennem andet forsøg, skal starte på, hormoner den 13 okt, og var lykkelig for det, blev så lige slået omkuld i fredags, da min kæreste ringede hjem og sagde hans lillesøter var gravid i 3 mdr. blev slået helt væk af pinden, hun er lige startet på udd. og har ikke snakket om at de prøvede, det var bare en smutter ikke noget planlagt, er da glad og alligevel ikke, de har ikke engang prøvet, vi har brugt 7 år, blev sku ret træls, prøvede at forklare kæresten gennem alle tårene at jeg var glad og håbede på en pige så jeg kunne købe lyserødt og bling bling til baby, men han så mig kun som et monster og blev herre gal, det var sku tæt på at jeg havde sovet i bilen den nat, tror vi alle kender det lille grønne monster som vi bare må bide i os, kan alligevel ikke lade være at tænke på at jeg skal stå med enten positiv eller negativ test næste gang jeg skal se hende som er til min egen fødselsdagsfest, og bare tanken får det hele til at snurre rundt puuuhaaaa, men jeg overlever vel alt

Hold da op! Det må fandme være svært! Kan slet ikke forstå hvorfpr din kæreste bliver gal på dig. I har prøvet i 7 år.. han må da også synes det er bare lidt unfair de så bliver gravide helt uplanlagt. Jeg kan godt forstå du er ked af det! Jeg er sikker på jeres tur også kommer, og det er jeg også for mig selv... Men det kan bare stadig godt være vildt svært, når man selv ønsker det så meget, og andre så opnår det uden de egentlig ville.

Jeg håber virkelig for dig, og krydser alt hvad jeg kan for, at du står med en positiv test i hånden til din fødselsdag, og i så kan være gravide sammen.

Jeg føler virkelig med dig.. Puha! Hæng i så godt du kan, så kommer baby, når du mindst venter det

Kæmpe knus til dig!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Margurit skriver:

Tusind tak for det enormt dejlige svar!

Det kan man nemlig ikke nej (være overskudsmenneske hele tiden), og det er nok også det jeg skal  prøve at huske.

Jeg håber det snart lykkes for os begge.

Stort knus til dig også

Det var så lidt, godt du kunne bruge det jeg skrev til noget. Og husk nu på det med, at man ikke kan være super-menneske hele tiden

Ja, jeg håber også det lykkes for os begge to snarest

Har lige været igennem IUI for 3 gang, og håber det er lykkens gang.

Anmeld

7. oktober 2010

CmarianN

Margurit skriver:

Åh ha... Sikke en ubehagelig situation at stå i. Det er jo noget, der fylder vildt meget, og så ikke at kunne dele glæden fuldt ud. Synes det er synd for både dig og din veninde! -selvom man jo desværre ikke kan lave fortiden om.

Men tusind tak for dit svar. Er rart at høre du forstår mine følelser. Er rigtig dejligt, at vide jeg ikke er den eneste, der har det sådan!!

Jeg håber også vi begge snart stå med en positiv test i hånden

i hvet fald alt hvad jeg kan!!!

Det er det dejlige ved denne side her, at man kan se man ikke er alene om sine følelser. Der er altid MINDST en som har haft det ligeså!

Knus til dig

Anmeld

8. oktober 2010

Tropez

Margurit skriver:

Hold da op! Det må fandme være svært! Kan slet ikke forstå hvorfpr din kæreste bliver gal på dig. I har prøvet i 7 år.. han må da også synes det er bare lidt unfair de så bliver gravide helt uplanlagt. Jeg kan godt forstå du er ked af det! Jeg er sikker på jeres tur også kommer, og det er jeg også for mig selv... Men det kan bare stadig godt være vildt svært, når man selv ønsker det så meget, og andre så opnår det uden de egentlig ville.

Jeg håber virkelig for dig, og krydser alt hvad jeg kan for, at du står med en positiv test i hånden til din fødselsdag, og i så kan være gravide sammen.

Jeg føler virkelig med dig.. Puha! Hæng i så godt du kan, så kommer baby, når du mindst venter det

Kæmpe knus til dig!!!

Mange tak for de venlige ord og tanker, håber det snart lykkes for os alle der står i denne sværre situation, hvor verden synes at vende sig mod en, men jeg sad og læste en masse kommetarer og årlige bemærkninger man kunne få i denne situation og det rørte på en måde noget i mig, så begyndte jeg at fokusre på det der virkeligt betyder noget for mig i mit liv lig nu, og det er mit liv med kæresten, det vi har sammen, og vores 2 helt vidunderlige hunde, som jo er mine små babyér, men nok mest af at alt mit arbejde, ja, jeg er super glad for mit job, og elsker mine kolleger, jeg har faktisk kun mandlige kolleger, men de er 10 gange bedre at snakke med og være sammen med nogen anden, jeg glæder mig til at komme på job og bliver varm og glad indeni når jeg tænker på hvad dagen måske vil bringe så det prøvede jeg at tænke på igår da jeg kørte på job, mens jeg tænkte på min svigerinde der er gravid, og det hjalp faktisk, for jeg har noget hun ikke har, og omvendt med hende me så står vi lige og ja nu glæder jeg mig til at blive tante, og glæder mig til at det blir min tur, for jeg ved det kommer det gør det bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.