Hej allesammen.
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at skrive det, men jeg vil bare gerne ud med det.
Min kæreste og jeg prøver jo at få et barn.. Åh hvor vi glæder os. For nogle dage siden kommer min veninde så og siger hun muligvis er gravid (hun ved godt vi prøver). Hun er på p-piller og det er slet ikke noget hun ønsker. Hun har nogle forskellige symptomer (deriblandt kvalme, og meget af det). I går og i dag og lidt mandag har hun blødt. Det er ca 14 dage hun muligvis er blevet gravid, så det passer vel med at blødningerne skyldes ægget sætter sig fast, ik? Men kan det også være det er fordi ægget udstødes?
Åh hvor jeg altså synes det er svært det her! Jeg synes det er VILDT unfair hvis hun er gravid.. Når hun egentlig ikke vil, men nok beholder det, hvis hun er det. Men synes det er VILDT unfair! Jeg er ikke sur på hende, for jeg ved jo godt hun ikke kan gøre for det, hvis hun er.. Men det er jo MIG, der gerne vil!!! Jeg vil være glad på hendes vegne og glæde mig til at være gudmor. Men det skulle jo være mig først!! Og hun har kun været sammen med sin kæreste i 3 måneder.
ÅH HVOR JEG ALTSÅ SYNES DET ER UNFAIR!!!
Kan ikke finde ud af om jeg skal sige det til hende?! Hvis det viser sig hun er gravid, vil jeg nok bare have svært ved at snakke om det... ÅH DET ER SVÆRT!!! 
Anmeld