han er 5 år yngere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

tror I ikke at det kan give problemer da han kun er 19? jeg ved fra mig selv at fra jeg var 19 og til nu er jeg blevet meget voksen!

er også lidt bange for at han går fra mig når han finder ud af hvordan det er med et lille barn! man kan jo ikke bare gøre hvad man vil!

Sødeste..alle kan gå fra hianden uanset alder.
Vi er der jo ikke til at vurdere ham, så du må regne med din egen sunde fornuft.
Er han lidt umoden på gå-i-byen-feste-igennem-stadiet, jamen så må du jo sige til ham, at han skal overveje om han vil betale den pris det er at lægge det på hylden og blive voksen og ansvarsbevidst.

Jeg har kendt fyre, der bare var SÅ parat til familie og parforhold som 18 årige og også kendt mænd på 40, der stadig var nogle egoistiske pattebørn.
Et par af mine venner er han 22 og hun er 41. De har været sammen siden han var 18 og har en guldklump på 2.
Og de er hamrende lykkelige.
Min mand er 13 år yngre end mig og vi har snart været sammen i 12 år, såe...hvem ved hvordan det vil gå med jer to.
Men bliv dog kærester og nyd hianden og se så tiden an.
Det er jo ikke meningen at du skal blive en mor for ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

UngMor_Odense

der er 10 år imellem min kæreste og jeg . han er 31 og jeg er 21 .

sys du skal følge dit hjerte og give det en chance

Held og lykke herfra

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er gået hen og blevet smask forelsket Jeg er 24 og han er kun 19! han er også forelsket i mig og vi har snakket om at blive kærester! Jeg er bare bange for at vores aldersforskel bliver et problem! han er "partyuartig" og meget sammen med venner! jeg er hjemme som mor, jeg har en dreng på 7 måneder! han er rigtig god til min søn, men er bange for at han ikke er klar??!! hvad skal jeg dog gøre??? han er bare så skøn, han får mig til at føle mig som den heldigeste pige i verden!

Tag da chancen med denne her utrolig dejlige fyr.. Du vil fortryde du ikke gør det.. Kan være han forandre sig utrolig meget hvis i bliver kærester, så synes han måske det er sjovere og være hjemme hos jer nogle gange.. selvfølgelig skal der være plads til at han stadig skal være ung, men grib chancen søde...

Anmeld

8. oktober 2010

qp

Lev MED kærligheden og ikke FOR den

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

Min kæreste/forlovede er også 5 år yngre end jeg er (jeg er 33 og han er 28) Der er ingen problemer der...

Go for it

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er gået hen og blevet smask forelsket Jeg er 24 og han er kun 19! han er også forelsket i mig og vi har snakket om at blive kærester! Jeg er bare bange for at vores aldersforskel bliver et problem! han er "partyuartig" og meget sammen med venner! jeg er hjemme som mor, jeg har en dreng på 7 måneder! han er rigtig god til min søn, men er bange for at han ikke er klar??!! hvad skal jeg dog gøre??? han er bare så skøn, han får mig til at føle mig som den heldigeste pige i verden!

Jeg synes klart, du skal prøve det af, og se om det ikke er noget Tænk, hvis det er HAM der viser sig at være den rigtige.

Anmeld

8. oktober 2010

sofie85

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er også 24 år og min kæreste er 19! Vi har det rigtig godt sammen og for os er alderen ikke noget problem, han har dog heller ikke et stort behov for at gå i byen og ses med vennerne hele tiden, det var faktisk mig som var sådan i starten af forholdet hehe men altså synes da at du skal tage chancen og lade være at tage sorgerne på forskud, han skal vel også bare lige vænne sig til "voksenlivet" og det kan tage lidt tid

Held og Lykke

Anmeld

8. oktober 2010

Fam. Madsen

Anonym skriver:

vi har kendt hinanden i mange år og pludselig for fire månder siden! blev vi bare så forelsket i hinanden!! vi ser hinanden tit!

jwg er bare bange for at jeg kommer til at sidde alene hver weekenden!

tror jeg ikke du skal være bange for.... hvis i er så forelsket så vil han heller være hjemme ved dig og dit barn..

Anmeld

8. oktober 2010

kirsti

så længe i har afstemt jeres forventninger til hinanden kan jeg ikke se der skulle være noget problem i det.

Jeg mener hvis i går ind i forholdet vel vidende han fortsætter med at feste og du er mor og fortsat respektere det og ikke prøver at presse hinanden til at blive hjemme/tage med til fest så kan det da blive et fint forhold -det er jo bare alder og 5 år er ikke ret meget

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej alle

Tak for alle jeres svar! jeg tror sku at jeg vil have ham her og som en jer skrev, han kunne jo være den rigtige og han er så sød ved mig og så vildt sød ved min søn jeg vil ikke miste ham her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.