han er 5 år yngere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej Tøser

Jeg er gået hen og blevet smask forelsket Jeg er 24 og han er kun 19! han er også forelsket i mig og vi har snakket om at blive kærester! Jeg er bare bange for at vores aldersforskel bliver et problem! han er "partyuartig" og meget sammen med venner! jeg er hjemme som mor, jeg har en dreng på 7 måneder! han er rigtig god til min søn, men er bange for at han ikke er klar??!! hvad skal jeg dog gøre??? han er bare så skøn, han får mig til at føle mig som den heldigeste pige i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

karina1980

tja altså jeg havde bare taget chancen, men jeg synes hellere ikke man skal lade en forelskelse gå til spilde pga praktiske ting.

selvfølgelig vil der være forskellige prioteter fra jer begge, men det må der jo snakkes om, hvis sådan går hen og bliver rigtig seriøst.

og der jo ingen der siger at han skal tage faderrollen fra dag 1, tværtimod

Anmeld

6. oktober 2010

Fam. Madsen

Jeg kan kun sige føl dig hjerte... eller se tiden and og se ham i et stykker tid endnu inden du tager beslutningen så kan du jo se hvordan det går... nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor længe du har set ham i... men altså aldre er jo kun et tal...

Anmeld

6. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes helt klart du skal give det en chance. Hvor ofte finder man lige gengældt forelskelse? Og så er det jo bare med at nyde det. Alt det med alder osv. det må bare komme på en prøve. Alder er jo bare et tal langt hen ad vejen.

Anmeld

6. oktober 2010

2babygirls

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er gået hen og blevet smask forelsket Jeg er 24 og han er kun 19! han er også forelsket i mig og vi har snakket om at blive kærester! Jeg er bare bange for at vores aldersforskel bliver et problem! han er "partyuartig" og meget sammen med venner! jeg er hjemme som mor, jeg har en dreng på 7 måneder! han er rigtig god til min søn, men er bange for at han ikke er klar??!! hvad skal jeg dog gøre??? han er bare så skøn, han får mig til at føle mig som den heldigeste pige i verden!

Min søster er lige blevet 31 og hendes kæreste er 25.. Hun mødte ham for 4 år siden, og der var han også bare en partyboy, men total engagaret i hendes to børn som nu er 5 og 10år

Giv det en chance.. folk modnes tit af det de møder i livet

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Jeg kan kun sige føl dig hjerte... eller se tiden and og se ham i et stykker tid endnu inden du tager beslutningen så kan du jo se hvordan det går... nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor længe du har set ham i... men altså aldre er jo kun et tal...

vi har kendt hinanden i mange år og pludselig for fire månder siden! blev vi bare så forelsket i hinanden!! vi ser hinanden tit!

jwg er bare bange for at jeg kommer til at sidde alene hver weekenden!

Anmeld

6. oktober 2010

aarhusmor

Min mand er 7 år yngre end mig og det går da ret godt

Anmeld

6. oktober 2010

Mka

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes helt klart du skal give det en chance. Hvor ofte finder man lige gengældt forelskelse? Og så er det jo bare med at nyde det. Alt det med alder osv. det må bare komme på en prøve. Alder er jo bare et tal langt hen ad vejen.

præcis, nyd det

Anmeld

7. oktober 2010

mortilflere

Nyd det

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

tror I ikke at det kan give problemer da han kun er 19? jeg ved fra mig selv at fra jeg var 19 og til nu er jeg blevet meget voksen!

er også lidt bange for at han går fra mig når han finder ud af hvordan det er med et lille barn! man kan jo ikke bare gøre hvad man vil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.