Det der med at løfte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

camillakrath

Hej tøser.

Jeg kom hjem fra supermarkedet her den anden dag, og så slog det mig - hvordan er det nu med at løfte når man er gravid? Det må jeg vel stadig godt ikke?

En gammel veninde sagde nemlig til mig at det skulle jeg stoppe med, men da jeg går hjemme, synes jeg bare det er rart at jeg kan gøre det. Især med de underlige madvaner jeg har lige nu

Har ingen smeter og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

CA

Jeg kigger lige med her, for jeg sidder med præcis det samme spørgsmål. Jeg har dog nogle gange ondt. Specielt efter indkøb...

Anmeld

6. oktober 2010

Risen

Altså jeg tror ikke der sker noget ved at løfte, men det kan ske hvis du ikke mærker efter. Jeg arbejdede i et job hvor jeg løftede rundt på MANGE kilo. Og med mange kilo mener jeg min. 50 kilo. Det resulterede i at jeg blev indlagt med for tidlige veer og måtte ligge på hospitalet et par dage med vehæmmende drop. Men jeg lyttede heller ikke på min krop den skreg jo af smerte. Så få manden til det hårde arbejde, men det skader ikke at løfte en indkøbspose med 2 liter mælk og pasta i  

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Risen skriver:

Altså jeg tror ikke der sker noget ved at løfte, men det kan ske hvis du ikke mærker efter. Jeg arbejdede i et job hvor jeg løftede rundt på MANGE kilo. Og med mange kilo mener jeg min. 50 kilo. Det resulterede i at jeg blev indlagt med for tidlige veer og måtte ligge på hospitalet et par dage med vehæmmende drop. Men jeg lyttede heller ikke på min krop den skreg jo af smerte. Så få manden til det hårde arbejde, men det skader ikke at løfte en indkøbspose med 2 liter mælk og pasta i  

Så er du sgu da en sej kvinde   Der glemmer at passe på sig selv

Men ja - tænker da at 5 kg ikke kan gøre det vilde? Eller hvor meget man nu handler ind

Anmeld

6. oktober 2010

Risen

camillakrath skriver:

Så er du sgu da en sej kvinde   Der glemmer at passe på sig selv

Men ja - tænker da at 5 kg ikke kan gøre det vilde? Eller hvor meget man nu handler ind

nej det vil jeg bestemt ikke mene en tur i netto gør vel kun godt ;P 

Anmeld

6. oktober 2010

Mka

Tror ikke der er noget at være bekymret over, kun hvis du som Risen bærer på 50 kg i flere timer om dagen. Ellers tror jeg nok kroppen skal sige fra

Anmeld

6. oktober 2010

Muhmi

De løft du skal undgå er løft hvor du rent faktisk bruger bækkenbunden. Det at bære en indkøbspose hjem er ikke noget problem, men når du skal løfte den op på køkkenbordet eller over hovedet begynder du at belaste dig selv. Så du skal altså ikke løfte på tunge ting, men 5 kilo skulle ikke være noget problem, så længe du ikke løfter over brystet.

Anmeld

6. oktober 2010

Maja88

mam må løfte 9 kg- 10x dagligt

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

Kom så lige til at tænke hva hvis man har et barn i forvejen... Ham bære jeg da oz på indimellem... Og han vejer da alligevel 15-16 kg... Men er så oz begyndt at få ondt i ryggen...

Så tror nu ikk der er noget problem ang indkøbs poser og sådan...

Sandra - Uge 19+...

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

TAK for alle de gode svar.

Så er jeg rolig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.