Lidt forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Risen

fif skriver:

Hej, jeg ville høre om der var nogen der har det på samme måde som jeg.

Jeg er begyndt at blive rød på maven, men det kløer ikk (endnu) har ikke kløe på hænder og fødder, men tænker hvorfor det kommer og går  Har ringet til min jordemoder plus ude på hospitalet, men de siger det nok ikke er noget...  Man tænker jo det væreste!

Hilsen Fie.

åh undskyld jeg skriver i din tråd søde!!! , meeen Clara har jo lige haft besøg af hende zoneterapeuten og hun har lige haft en blee på størrelse med rundetårnet!!!!!! JUBIIIIIIII!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

fif

Nej, det vidste jeg søreme ikke .. Troede da at Neutral var det bedste man kunne bruge, uden alt den parfume! Meen man lærer jo noget nyt hver dag   Jeg har hermed fået købt Derma shampoo plus en creme!! Så håber jeg at det kan hjælpe...

Anmeld

6. oktober 2010

Mka

SussieThyssen skriver:

Vidste du at rigtig mange allergikere overhovedet ikke kan tåle Neutral??
Faktisk kan en hel del af os langt bedre tåle det billige vaskepulver fra Aldi LOL
Neutral fungerer ved at det primært vasker tøjet rent med kalkpartikler, også derfor brug af Neutral gør tøjet gråligt og farveløst efter nogle vaske.
Dette kalkstøv, sætter sig i tøjet og kan virke som slibemiddel på skindet.
Måske derfor dit stakkels maveskind er medtaget...blot en tanke, at måske går du rundt med sandpapir på maveskindet.

Hej lige et spørgsmål. Ved du så hvad for noget vaskepulver man så skal bruge, hvis man ikke ønsker at det skal indeholde alle de dårlige ting?

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Nej, hva ska jeg så købe??

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

Mka skriver:

Hej lige et spørgsmål. Ved du så hvad for noget vaskepulver man så skal bruge, hvis man ikke ønsker at det skal indeholde alle de dårlige ting?

Biotex eller Persil skulle være gode.
Jeg er multiallergiker og bruger Persil.
Men jeg kan også godt bruge Biotex, men den er nu så pebret i pris.
Og ellers så skulle Matas vaskepulver vist også være god, men den har jeg aldrig prøvet.

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Ja, meget af det er halv dyrt... men jeg må ud at lede for det går jo ikk med sådan en mave!!! hehe...  tak, igen!

Anmeld

6. oktober 2010

Risen

Risen skriver:

åh undskyld jeg skriver i din tråd søde!!! , meeen Clara har jo lige haft besøg af hende zoneterapeuten og hun har lige haft en blee på størrelse med rundetårnet!!!!!! JUBIIIIIIII!!!!!!!!

Tænk man kan blive så glad over en ble!!

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Maria!! det lyder super godt....

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

fif skriver:

Nej, det vidste jeg søreme ikke .. Troede da at Neutral var det bedste man kunne bruge, uden alt den parfume! Meen man lærer jo noget nyt hver dag   Jeg har hermed fået købt Derma shampoo plus en creme!! Så håber jeg at det kan hjælpe...

Derma kan selv jeg tåle...og håret bliver bare så lækkert af det. Det er basseret på tang-olie.
Jeg bruger også bodylotionen, den er rigtig god.

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Jamen det vil jeg glæde mig til at prøve så!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.