Lidt forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

fif

Hej, jeg ville høre om der var nogen der har det på samme måde som jeg.

Jeg er begyndt at blive rød på maven, men det kløer ikk (endnu) har ikke kløe på hænder og fødder, men tænker hvorfor det kommer og går  Har ringet til min jordemoder plus ude på hospitalet, men de siger det nok ikke er noget...  Man tænker jo det væreste!

Hilsen Fie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

misse198

hej.

Har du nogle mærker der hvor det er rødt??

Hvis det er strækmærker du er ved at få så kan de altså godt kløe en del, det betyder ikke noget, man kan købe en fed creme på apoteket det virker- gjorde det på mig.

Håber det bedste for dig

Knus

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Nej, har ikke nogle mærker... det kommer nogle gange, når jeg har været i bad f.eks eller i løbet af dagen! Det er på midten af maven, jeg bliver rød og så kan det gå væk igen...

Meget mærkeligt og om natten kan jeg få en slags mavepine, har du prøvet det ?? ved ikke om det har noget med det at gøre...

Anmeld

6. oktober 2010

misse198

hmm jeg har oplevet at mine mave klør en del, men jeg er ikke rød på maven, men har ikke smerter.. hmm jeg undersøger det lige for dig- har en søster som os venter sig og hun ved en del om det

Vender stærkt tilbage

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Tak ...

Anmeld

6. oktober 2010

NGE

Jeg har røde plamager, der rykker lidt rundt på kroppen - de klør faktisk heller ikke i sig selv; men er varme som havde man en meget lokal solskoldning.

Jeg har dog også graviditetskløe især under fødder - så jeg vil tro, at der er en sammenhæng mellem de to - at det er et eller andet der bliver sendt ud i kroppen.

Hvis de ikke kløer tror jeg bare du skal være glad! - Kan skrive under på, at nattesøvn på ml. ½ og 4 timer er pænt anstrengende i længden..

MH Nana

Anmeld

6. oktober 2010

fif

Ja, får nemlig også sådan nogle røde plamager på maven, men det kløer ikke...  Skal til lægen mandag, så må jeg se hva hun har at sige, men man bliver da lidt usikker når kroppen sådan forandrer sig  

Det lyder ikk spor sjovt, med din nattesøvn.. Jeg vågner også hver nat, hvor jeg skal tisse eller får lidt mavepine!!

Fie.

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

fif skriver:

Hej, jeg ville høre om der var nogen der har det på samme måde som jeg.

Jeg er begyndt at blive rød på maven, men det kløer ikk (endnu) har ikke kløe på hænder og fødder, men tænker hvorfor det kommer og går  Har ringet til min jordemoder plus ude på hospitalet, men de siger det nok ikke er noget...  Man tænker jo det væreste!

Hilsen Fie.

Hehe..ved du hvad det er??
Som man sir på Lolland: "De' sli'
Oversat: "Det er slid!"
Når maveskindet begynder at blive udspændt, bliver det også tyndere og dermed mere irritabelt. Og alt tøjet sidder og generer på en helt ny måde, som man aldeles ikke er hærdet imod.
Det kan også være lidt allergi imod sæbe eller skyllemiddel, igen fordi skindet er blevet mere sart.
Brug nogle små bomuldsundertrøjer inderst, som sidder helt tæt på huden, og smør så godt med en god fugtighedscreme, som fx Derm.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

fif

hehe.. ja, det kan sgu være at du har ret.. Har også spekuleret over om det kunne være sæben jeg brugte, vi bruger neutral skyllemiddel så det burde ikk være det!

Jeg må forsøge at købe en ny sæbe/creme og så ser hva der sker   Tak, for rådet!

Kh Fie ..

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

fif skriver:

hehe.. ja, det kan sgu være at du har ret.. Har også spekuleret over om det kunne være sæben jeg brugte, vi bruger neutral skyllemiddel så det burde ikk være det!

Jeg må forsøge at købe en ny sæbe/creme og så ser hva der sker   Tak, for rådet!

Kh Fie ..

Vidste du at rigtig mange allergikere overhovedet ikke kan tåle Neutral??
Faktisk kan en hel del af os langt bedre tåle det billige vaskepulver fra Aldi LOL
Neutral fungerer ved at det primært vasker tøjet rent med kalkpartikler, også derfor brug af Neutral gør tøjet gråligt og farveløst efter nogle vaske.
Dette kalkstøv, sætter sig i tøjet og kan virke som slibemiddel på skindet.
Måske derfor dit stakkels maveskind er medtaget...blot en tanke, at måske går du rundt med sandpapir på maveskindet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.