hmprf..... helbredstjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

han kan faktisk ikke hjælpe mere end han gør...

det er mig den er gal med, jeg kan stresse over ingenting... jeg skal lære at lade ting ligge uden at få dårlig samvittighed....

jeg tror den prof hjælp må blive lægen denne gang... har gået til psykolog af flere gange...

Psykologer hjælper på forskellige måder, måske du ikke har fundet den rigtige.

MEn mener du det er lægen der skal til den her gang, så er det det du skal.

Men kan være svært at ligge ens vaner osv fra sig. Og komme helt ned.

Har en en side man kan gå ind på og høre en snakke og virkelig mærke sig selv via vejrtrækning. Du skriver bare hvis det er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

JustAnotherName

jeg kender godt det kosttilskud, har taget det førhen... jeg må lige se hvad prøverne siger... og så kan jeg evt tage dem igen....

jeg tror koen ligger begravet i min stress... det er træls... heldigvis betyder det at psoreasis´en kan forsvinde igen....

og då slås ikke med det længere?

Tror både det findes som kosttilskud og som div. cremer.
Mit var creme, som skulle smøres på kroppen. Èn slags der trak "det slemme" ud af huden, og en anden som så behandlede.

De havde en garanti der lød på, at hvis man ingen virkning havde fået indenfor 30 dage, så fik man pengene refunderet. Så der var jo ligesom intet tab ved at prøve. Og jeg var overrasket, da jeg kunne konstatere, at det som det eneste jeg havde fået, og prøvet, virkede.

Siden jeg fik fjernet mine mandler (som 24-årig), har jeg ikke set noget til mit psoreresis, nej. Det hang sammen med de stiptokokker i halsen, som opstod når jeg fik halsbetændelse.
Så ved at fjerne mandlerne, kan jeg ikke længere få halsbetændelse. Så siden har jeg intet haft! Det er jeg meget glad for.

Psorersis er jo ikke smitsomt eller farligt på nogen måder. Men generende, da man føler sig grim og "ulækker" med de tøre plamager på huden .....Sådan havde jeg det ihvertfald, når hele min krop var prikket (mit blev til hvide pikment-prikker, når det var ved at aftage - så om sommeren lignede jeg en "Bambi" med alle mine prikker *g*) ....Og jeg hadede f.eks. at være i bikini osv, hvor det blev meget tydeligt for alle andre.
Så man (kan) bliver da bestemt påvirket af det i én eller anden grad.

Men måske jeg følte det mere vanskeligt, fordi jeg havde "den der alder"...?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.