ja, jeg kan ikke løbe udenom længere...jeg er stresset og det er ikke ret godt...
siden januar har jeg tabt mine øjenvipper :0( og jeg har fået eksem på næsen, højre albue og venstre knæ... det ligner psoreasis:0(
jeg har ofte hovedpine og er meget træt...
var ved sygeplejersken idag, der var kun sat tid af til blodtryksmåling.. blodtrykket er fint fint... men hun var meget alvorlig omkring at jeg nok får for meget sukker... det er ikke helt vildt sindssygt, men det er der og det er for meget...
på næste onsdag skal jeg så have et helbredstjek med blodprøver og hele svineriet... to fredage senere har jeg tid ved lægen.. så må vi se...
¨øv mand... jeg har læst at man kan få stress betinget psoreasis... jeg har i forevejen atopisk hud og på min mors side har vi flere tilfælde af hudlidelser...
hvad fanden gør man når man bare ikke har mere overskud at kæmpe med? vender posen og finder mere over skud?
Øv, sikke noget hø!!
Håber dog at resultaterne af testene på onsdag ikke er alt for alarmerende.
Jeg har selv døjet med psoreasis, da jeg var teenager.
Mit kom, når jeg fik halsbetændelse ....ved striptokokker i halsen.
Så slog jeg ud over HELE kroppen - på nær ansigtet.
Jeg fik tildelt DYRE special-cremer fra hudlægen, og cremer som var spækket med diverse ukendte hormoner fra lægen. Intet af det virkede!
Men så prøvede jeg et produkt der hedder "HerbaLife", og det er naturprodukt.
DET VIRKEDE SGU! ....Så det vil jeg helt klart anbefale andre også.
Og så er det langt billigere, end det, som man får gennem læger/hudlægerne.
Mit var altid "forbi-gående", men kunne jo sagtens tage ½ til 1 år af gangen, når jeg fik et udbrud. Og det var en svær alder, at have det i (lige i 15-20 års alderen)
Jeg valgte at få fjernet mine mandler. Siden har jeg hverken døjet med hyppige mellemøre-betændelser eller halsbetændelser, som jeg ellers have OFTE førhen. Og heller ikke siden da haft psoreasis.
Der findes jo MANGE typer af psoreasis. Jeg håber for dig, at dit ikke er en permenent tilstand, men at det kan forsvinde igen, hvis bare du kan geare ned og ikke være stesset.
PAS PÅ DIG SELV!
Knus