hmprf..... helbredstjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

ja, jeg kan ikke løbe udenom længere...jeg er stresset og det er ikke ret godt...

siden januar har jeg tabt mine øjenvipper :0( og jeg har fået eksem på næsen, højre albue og venstre knæ... det ligner psoreasis:0(

jeg har ofte hovedpine og er meget træt...

var ved sygeplejersken idag, der var kun sat tid af til blodtryksmåling.. blodtrykket er fint fint...  men hun var meget alvorlig omkring at jeg nok får for meget sukker... det er ikke helt vildt sindssygt, men det er der og det er for meget...

på næste onsdag skal jeg så have et helbredstjek med blodprøver og hele svineriet... to fredage senere har jeg tid ved lægen.. så må vi se...

¨øv mand... jeg har læst at man kan få stress betinget psoreasis... jeg har i forevejen atopisk hud og på min mors side har vi flere tilfælde af hudlidelser...

hvad fanden gør man når man bare ikke har mere overskud at kæmpe med? vender posen og finder mere over skud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

otlitrom

Jeg ved sørme ikke, hvor du kan finde det ekstra overskud. For det virker så umuligt at finde det, når det eneste man kan mærke er det modsatte - underskud af energi og gå-på-mod!

Måske viser prøverne noget der kan sætte lidt skub i tingene. Det er ikke altid rart at se tingene sort på hvidt, eller få det forklaret af en i hvid kittel. Men nogle gange er det en kærkommen øjenåbener!

Og så må du læsse af herinde, hvis der er noget du brænder inde med Det klarer vi også!

Jeg håber ikke der er noget alvorligt at sætte en finger på.. Huden er umulig, og den påvirkers så frygtelig meget af de situationer man står i. Du skulle se min for tiden

Jeg husker fra andre tråde at du tager fiskeolie, og vand får du sikkert ogsånok af, så det er nok ikke på den måde problemet kommer indefra.. Så jeg håber de kan hjælpe dig!!

- det skal nok gå! Du er sej!!

Anmeld

6. oktober 2010

Barbamama

Ej det er jeg sgu ked af at høre Karina..... Jeg håber du snart kan få en god portion positivt overskud gennem dit forhåbentlig nye arbejde.... Knus

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

ja, jeg kan ikke løbe udenom længere...jeg er stresset og det er ikke ret godt...

siden januar har jeg tabt mine øjenvipper :0( og jeg har fået eksem på næsen, højre albue og venstre knæ... det ligner psoreasis:0(

var ved sygeplejersken idag, der var kun sat tid af til blodtryksmåling.. blodtrykket er fint fint...  men hun var meget alvorlig omkring at jeg nok får for meget sukker... det er ikke helt vildt sindssygt, men det er der og det er for meget...

på næste onsdag skal jeg så have et helbredstjek med blodprøver og hele svineriet... to fredage senere har jeg tid ved lægen.. så må vi se...

¨øv mand... jeg har læst at man kan få stress betinget psoreasis... jeg har i forevejen atopisk hud og på min mors side har vi flere tilfælde af hudlidelser...

hvad fanden gør man når man bare ikke har mere overskud at kæmpe med? vender posen og finder mere over skud?

Øv, sikke noget hø!!

Håber dog at resultaterne af testene på onsdag ikke er alt for alarmerende.

Jeg har selv døjet med psoreasis, da jeg var teenager.
Mit kom, når jeg fik halsbetændelse ....ved striptokokker i halsen.
Så slog jeg ud over HELE kroppen - på nær ansigtet.

Jeg fik tildelt DYRE special-cremer fra hudlægen, og cremer som var spækket med diverse ukendte hormoner fra lægen. Intet af det virkede!
Men så prøvede jeg et produkt der hedder "HerbaLife", og det er naturprodukt.
DET VIRKEDE SGU! ....Så det vil jeg helt klart anbefale andre også.
Og så er det langt billigere, end det, som man får gennem læger/hudlægerne.

Mit var altid "forbi-gående", men kunne jo sagtens tage ½ til 1 år af gangen, når jeg fik et udbrud. Og det var en svær alder, at have det i (lige i 15-20 års alderen)

Jeg valgte at få fjernet mine mandler. Siden har jeg hverken døjet med hyppige mellemøre-betændelser eller halsbetændelser, som jeg ellers have OFTE førhen. Og heller ikke siden da haft psoreasis.

Der findes jo MANGE typer af psoreasis. Jeg håber for dig, at dit ikke er en permenent tilstand, men at det kan forsvinde igen, hvis bare du kan geare ned og ikke være stesset.

PAS PÅ DIG SELV!

Knus 

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg ved sørme ikke, hvor du kan finde det ekstra overskud. For det virker så umuligt at finde det, når det eneste man kan mærke er det modsatte - underskud af energi og gå-på-mod!

Måske viser prøverne noget der kan sætte lidt skub i tingene. Det er ikke altid rart at se tingene sort på hvidt, eller få det forklaret af en i hvid kittel. Men nogle gange er det en kærkommen øjenåbener!

Og så må du læsse af herinde, hvis der er noget du brænder inde med Det klarer vi også!

Jeg håber ikke der er noget alvorligt at sætte en finger på.. Huden er umulig, og den påvirkers så frygtelig meget af de situationer man står i. Du skulle se min for tiden

Jeg husker fra andre tråde at du tager fiskeolie, og vand får du sikkert ogsånok af, så det er nok ikke på den måde problemet kommer indefra.. Så jeg håber de kan hjælpe dig!!

- det skal nok gå! Du er sej!!

du har så evigt ret søde Anna...

jeg har ikke været sød til at tage mine vitaminer (har et helt glas omnimin der er for gamle..... pinligt) det eneste jeg skal gøre er at sluge dem, men jeg gør det ikke.... hvad f***** sker der? og dette  i takt med at jeg har været super stresset og til tider grænsende til det depressive... hvilket jo betyder at jeg netop havde meget brug for vitaminer og mineraler...

nej den hud er uforbederlig... jeg har egentlig meget fin hud i ansigtet osv... men der er kommet de her psoreasis lignende pletter... og så kommer mine øjevipper ikke som de plejede at gøre (har tabt dem før) jeg hyler næsten ved at skrive om det... det går mig meget på med de øjenvipper....

tak for de rare og sande ord! de betyder enormt meget!!!

knus

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Øv, sikke noget hø!!

Håber dog at resultaterne af testene på onsdag ikke er alt for alarmerende.

Jeg har selv døjet med psoreasis, da jeg var teenager.
Mit kom, når jeg fik halsbetændelse ....ved striptokokker i halsen.
Så slog jeg ud over HELE kroppen - på nær ansigtet.

Jeg fik tildelt DYRE special-cremer fra hudlægen, og cremer som var spækket med diverse ukendte hormoner fra lægen. Intet af det virkede!
Men så prøvede jeg et produkt der hedder "HerbaLife", og det er naturprodukt.
DET VIRKEDE SGU! ....Så det vil jeg helt klart anbefale andre også.
Og så er det langt billigere, end det, som man får gennem læger/hudlægerne.

Mit var altid "forbi-gående", men kunne jo sagtens tage ½ til 1 år af gangen, når jeg fik et udbrud. Og det var en svær alder, at have det i (lige i 15-20 års alderen)

Jeg valgte at få fjernet mine mandler. Siden har jeg hverken døjet med hyppige mellemøre-betændelser eller halsbetændelser, som jeg ellers have OFTE førhen. Og heller ikke siden da haft psoreasis.

Der findes jo MANGE typer af psoreasis. Jeg håber for dig, at dit ikke er en permenent tilstand, men at det kan forsvinde igen, hvis bare du kan geare ned og ikke være stesset.

PAS PÅ DIG SELV!

Knus 

jeg kender godt det kosttilskud, har taget det førhen... jeg må lige se hvad prøverne siger... og så kan jeg evt tage dem igen....

jeg tror koen ligger begravet i min stress... det er træls... heldigvis betyder det at psoreasis´en kan forsvinde igen....

og då slås ikke med det længere?

Anmeld

6. oktober 2010

anna-jonas

Åååhhhhh...............det lyder ikke godt, Karina. Sender dig et stort knus, med håbet om at du snart får det bedre.

Knus Mette

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Åååhhhhh...............det lyder ikke godt, Karina. Sender dig et stort knus, med håbet om at du snart får det bedre.

Knus Mette

nej... i know...

jeg ved godt hvor det i sidste ende bærer hen og der skal jeg aldrig hen igen!

min for søren da, vi har levet med verskuddet i bund i lang tid nu... hold kæft hvor man kan føle sig tom til tider... og mine alarmklokker ringer...

jeg er begyndt at have koncentrationsbesvær... glemmer mange ting.... glemmer fra det ene rum til det andet... glemmer fra køkkenbordet over til spisebordet... taber ting... fumler... glemmer hvad dyrene hedder i bogen osv osv...

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

Du skal priotere de ting du skalhave overskud til, og få en ordentlig snak med manden om det hele.

For inderst inde må der være ting du syntes er meget hårdt, og noget han måske skal hjælpe mere til med, eller lytte mere til

Noget mere professionel hjælp måske, til at finde overskudet?

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Du skal priotere de ting du skalhave overskud til, og få en ordentlig snak med manden om det hele.

For inderst inde må der være ting du syntes er meget hårdt, og noget han måske skal hjælpe mere til med, eller lytte mere til

Noget mere professionel hjælp måske, til at finde overskudet?

han kan faktisk ikke hjælpe mere end han gør...

det er mig den er gal med, jeg kan stresse over ingenting... jeg skal lære at lade ting ligge uden at få dårlig samvittighed....

jeg tror den prof hjælp må blive lægen denne gang... har gået til psykolog af flere gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.