Anna-jonas skriver:
Søde Camilla.
Det at brystkræften har bredt sig til lymferne, betyder bare at din mor skal have flere forskellige behandlinger. Hun skal sikkert have stråleterapi og kemobehandlinger. Det bliver mere langvarigt, og kræver flere kræfter af din mor. Hvis kun kræften sad i brystet, så var behandlingen blot at fjerne bryst eller kun knuden.
Hvornår får i mikroskopi svar, så i ved hvilken type knude det er, og hvad stadie sygdommen er i??
Camilla................du skal vide, at du er velkommen til at bruge mig, alt det du har brug for. Du må ringe eller skrive...............jeg kan måske støtte dig ved at prøve at besvare nogle af de spørgsmål du har i f.m sygdom, hospital............og når det bare bliver for svært.
Knus Mette
Lægen havde sagt, at hun skulle regne med at skulle have kemoterapi også. Til at starte med havde de håbet på, at hun kunne nøjes med stråling.
De regner med at have svarende indenfor de næste 14 dage på, hvad det er de har med at gøre. De fjernede tumoren i brystet idag og de nærmeste lymfe-kirtler, som det havde spredt sig til, og de fjernede de lymfekirtler, som er under armen, for at være sikre på, at de ikke ville sprede sig dertil, hvis ikke det havde det allerede, for det var de ikke helt sikre på.
Det er bare lige lidt barskt lige nu, jeg kan mærke, at jeg har svært ved at overskue noget som helst, fordi jeg går og er så ked af det, og fordi jeg ikke, ved, hvad der skal ske.
Anmeld