Dårlig mavefornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Milka

åh nej hvor ubehageligt, håber du får fat i din far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

nemli... det skader ikke at prøve... slet ikke når du har det så skidt!

Min far siger, at de først gik igang med operationen kl. 12, så de er ikke færdige endnu...

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Min far siger, at de først gik igang med operationen kl. 12, så de er ikke færdige endnu...

der kan du bare se... der kan ofte ske forsinkelser osv... ;0)

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Der er desværre ofte forsinkelser, men hvor må det være ulideligt som du, bare sidde at vente!!

Vejle har et dygtigt personale, og de er eksperter på det triste område...! Men det er nok en ringe trøst, når man selvfølgelig gerne bare ville være rask!

Jeg håber hun får en god behandling. Ellers kommer jeg efter dem, for jeg skal starte der på fredag

Jeg sender dig virkelig de bedste ønsker for din mor!!  Men jeg forstår godt du er meget berørt, det er fuldt forståeligt!!

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Der er desværre ofte forsinkelser, men hvor må det være ulideligt som du, bare sidde at vente!!

Vejle har et dygtigt personale, og de er eksperter på det triste område...! Men det er nok en ringe trøst, når man selvfølgelig gerne bare ville være rask!

Jeg håber hun får en god behandling. Ellers kommer jeg efter dem, for jeg skal starte der på fredag

Jeg sender dig virkelig de bedste ønsker for din mor!!  Men jeg forstår godt du er meget berørt, det er fuldt forståeligt!!

Ja de skulle være nogle af det bedste på det område, så det håber jeg. Min mavefornemmelse var rigtig, for det var ikke gode nyheder, at vi fik idag. Det havde desværre allerede spredt sig til lymfesystemet, så det er noget rigtigt lort, og jeg ved ikke, hvor vi står med det nu. Eller hvad det betyder for hendes chancer for at komme sig. Det er skide hårdt synes jeg.

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Ja de skulle være nogle af det bedste på det område, så det håber jeg. Min mavefornemmelse var rigtig, for det var ikke gode nyheder, at vi fik idag. Det havde desværre allerede spredt sig til lymfesystemet, så det er noget rigtigt lort, og jeg ved ikke, hvor vi står med det nu. Eller hvad det betyder for hendes chancer for at komme sig. Det er skide hårdt synes jeg.

Årh nej altså! Det er jeg ked af at høre!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, der kan hjælpe. Det er en hård tid I går igennem!!

De største kram og tanker

Anmeld

6. oktober 2010

MORJESPERSEN

Jeg sender lige en kæmpe krammer til dig og din familie....

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Øv. Det gør mig ondt på Jeres vegne.... 

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Dictes mor skriver:

åh puha jeg ved ikke noget om noget eller hvad noget som helst betyder, men det må bare være så svært at stå der med sådan en sygdom som bare gør hvad den vil når den vil!

Anmeld

6. oktober 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

ØV det er jeg virkelig ked af at høre Camilla -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.