Prinsens værelse <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Loa

Gyllibik skriver:

Tak

Min mand synes værelset virker en smule koldt, så nu søger jeg et dejligt tæppe og nogle fine lamper. Kan bare ikke lige finde noget jeg kunne tænke mig.

Uh tja et måske svagt grønligt tæppe eller måske et lammeskinds tæppe ville være fint.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Gyllibik

Kirle skriver:

Sort er en dum farve synes jeg. Man kan se alle pletterne og støvet med det samme også dur den ikke i solen. Sort gør det umuligt at varmeregulere. Der er andre farver - særligt de helt neutrale meget langsommere til at blive opvarmet Ellers så køb et andenæb. Den er varmeregulerende og de små ligger godt beskyttet derinde med skygge

Det sagde min mand også, især nu hvor vi får et vinterbarn, så bliver der jo en masse sne slud og vejsalt. Men synes bare den sorte var pænere.

Har læst flere teste på nettet som viser, at det med sortbarnevogn er varmere ikke er helt korrekt.

Som sagt har jeg vænnet mig til den creme, og er blevet rigtig glad for den.

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Gyllibik skriver:

Det sagde min mand også, især nu hvor vi får et vinterbarn, så bliver der jo en masse sne slud og vejsalt. Men synes bare den sorte var pænere.

Har læst flere teste på nettet som viser, at det med sortbarnevogn er varmere ikke er helt korrekt.

Som sagt har jeg vænnet mig til den creme, og er blevet rigtig glad for den.

Jeg kan kun sige hvad jeg selv oplevede. Havde mørkeblå bv og så creme klapvogn og der har virkelig været forskel

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Loa skriver:

Uh tja et måske svagt grønligt tæppe eller måske et lammeskinds tæppe ville være fint.....

Lammeskinds tæppe synes jeg ikke helt om, men det grønne plys tæppe I LIKE. Har et lignende i stuen, og det kunne være det skulle være sådan et på værelset.

Tak for tippet

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Kirle skriver:

Jeg kan kun sige hvad jeg selv oplevede. Havde mørkeblå bv og så creme klapvogn og der har virkelig været forskel

Jeg har ingen erfaring med bv, hvilket du har kan jeg læse mig til. Så er det kun et ekstra plus at det ikke blev den sorte Måske derfor den slet ikke eksistere mere?

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Nina Sophia skriver:

hvor har du købt pudsle komoden?

Den er fra Babysam, og faktisk på tilbud i deres fødselsdags avis

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Gyllibik skriver:

Jeg har ingen erfaring med bv, hvilket du har kan jeg læse mig til. Så er det kun et ekstra plus at det ikke blev den sorte Måske derfor den slet ikke eksistere mere?

Tror det. Ved det ikke. Men mørkeblå var slem så kan slet ikke forestille mig hvor slem en sort ville være  

Anmeld

6. oktober 2010

Loa

Gyllibik skriver:

Lammeskinds tæppe synes jeg ikke helt om, men det grønne plys tæppe I LIKE. Har et lignende i stuen, og det kunne være det skulle være sådan et på værelset.

Tak for tippet

Self...

Syntes bare det passede godt til borten og spejlet ved puslepladsen......

Anmeld

6. oktober 2010

CamillaSoefelt

Gyllibik skriver:

Så er vi også ved at være færdig med bette mandens værelse. Mangler nogle små ting, og der er lidt rodet, men han skal jo ligge inde ved os i sin fine vugge den første tid.

Hvor er det flot. Hvor har i købt klædeskabet

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Loa skriver:

Self...

Syntes bare det passede godt til borten og spejlet ved puslepladsen......

Helt enig, må på tæppe udkig idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.