Prinsens værelse <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.796 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Gyllibik

Så er vi også ved at være færdig med bette mandens værelse. Mangler nogle små ting, og der er lidt rodet, men han skal jo ligge inde ved os i sin fine vugge den første tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Loa

Det ser da bare for dejligt ud

Anmeld

6. oktober 2010

Chewy

Ihh, hvor fint

Jeg overvejer også en anden farve barnevogn end lige sort, men er bare så bange for, det bliver for upraktisk. Synes den er utroligt flot, den I har købt.

Hvor længe er der til termin?

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Loa skriver:

Det ser da bare for dejligt ud

Tak

Min mand synes værelset virker en smule koldt, så nu søger jeg et dejligt tæppe og nogle fine lamper. Kan bare ikke lige finde noget jeg kunne tænke mig.

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Dejligt værelse! Og dejlig bv - købte også i creme Den er bare bedre i solen

Anmeld

6. oktober 2010

Chewy

Gyllibik skriver:

Tak

Min mand synes værelset virker en smule koldt, så nu søger jeg et dejligt tæppe og nogle fine lamper. Kan bare ikke lige finde noget jeg kunne tænke mig.

Hvad med et fint gardin?

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Kirle skriver:

Dejligt værelse! Og dejlig bv - købte også i creme Den er bare bedre i solen

Glæder mig også til at komme ud og trille bv. Jeg ville gerne have haft den i sort, men den eksistere ikke i deres nye produktion. Men er bestemt blevet glad for den creme også.

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Chewy skriver:

Hvad med et fint gardin?

Jeg ville faktisk have den i sort, men findes ikke i sort mere. Men er rigtig glad for creme også. Der er lige under 20 dage til termin.

Hi hi, der skal selvfølgeligt også være et fint gardin, det vil min svigermor sy samt himmel til tremmesengen. Indtil da kommer vi persienner op eller rullegardin.

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Gyllibik skriver:

Glæder mig også til at komme ud og trille bv. Jeg ville gerne have haft den i sort, men den eksistere ikke i deres nye produktion. Men er bestemt blevet glad for den creme også.

Sort er en dum farve synes jeg. Man kan se alle pletterne og støvet med det samme også dur den ikke i solen. Sort gør det umuligt at varmeregulere. Der er andre farver - særligt de helt neutrale meget langsommere til at blive opvarmet Ellers så køb et andenæb. Den er varmeregulerende og de små ligger godt beskyttet derinde med skygge

Anmeld

6. oktober 2010

NessaXenia

hvor har du købt pudsle komoden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.