Så kom brevet fra Holbæk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Mullefisen2011

sussan skriver:

Hovsa har lige været væk et stykke tid vi gik først til insemination i Slagelse og blev så overført til holbæk hvor jeg var igennem 4 ægudtagninger. vi har et vennepar der har været igennem tre inseminationer og der har lige fået en dreng i august - de gik også i Holbæk.

Kender flere der har gået der som har fået positive resultater ef både korte perioder og også lange men det er lykkes hvilket jo må siges at være det vigtigste ..

k´h Sus

Dejligt at høre at du har positive historier om Holbæk... Glæder mig mere og mere til at starte derude, selvom det nok blir hårdt, og man ville ønske man selv kunne klare at blive forældre..

Men håber på et kort og godt forløb derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

sussan

det er hårdet i det hele taget at gå igang - hårdt for en selv og for parforholdet. men hvis i kan klare det at være i behandling og at det kan give en masse modgang så kan i også klare det der kommer bagefter- det giver en en masse styrke og tiltro på at man kan klare en masse modgang sammen.

Jeg håber det går går stærkt, men det kan jo gså tage tid (ikke for at tage modet fra jer overhovedet). JEg tænker på min første insemination der havde jeg det som om jeg allerede var gravid da vi havde været afsted, ikke fordi jeg fortalte det til alle og enhver det var bare os selv der vidste at ja nu var vi igang. men mine forventninger var rigtigt store fordi jeg havde set æg der var klar - så skuffelsen første gang var stor.

hvis du eller i får nogle spørgsmål hen af vejen , må i endelig skrive så skal jeg prøve at svare når jeg ser det kigger da in i ny og næ . Skal X fingre for at det går stærkt for jer og at i ikke skalhave tilskudsordningen hængende over hovedet.

Kh Sus

Anmeld

30. oktober 2010

Mullefisen2011

sussan skriver:

det er hårdet i det hele taget at gå igang - hårdt for en selv og for parforholdet. men hvis i kan klare det at være i behandling og at det kan give en masse modgang så kan i også klare det der kommer bagefter- det giver en en masse styrke og tiltro på at man kan klare en masse modgang sammen.

Jeg håber det går går stærkt, men det kan jo gså tage tid (ikke for at tage modet fra jer overhovedet). JEg tænker på min første insemination der havde jeg det som om jeg allerede var gravid da vi havde været afsted, ikke fordi jeg fortalte det til alle og enhver det var bare os selv der vidste at ja nu var vi igang. men mine forventninger var rigtigt store fordi jeg havde set æg der var klar - så skuffelsen første gang var stor.

hvis du eller i får nogle spørgsmål hen af vejen , må i endelig skrive så skal jeg prøve at svare når jeg ser det kigger da in i ny og næ . Skal X fingre for at det går stærkt for jer og at i ikke skalhave tilskudsordningen hængende over hovedet.

Kh Sus

Tak for dit søde svar..
Er slet ikke i tvivl om at det må være hårdt at være i behandling.. og især psykisk og måske for parforholdet..

Men vil sige at vi har fået det største slag vi kunne få som par, så er sikker på at vi kan klare det med behandlingen..

Ved at der ikke er store chancer for at det lykkes 1. gang og det må jeg prøve at forberede mig selv på, selvom man nok ikke kan  men ved at der er chance for det ikke lykkes så må tage det lidt som det kommer ..

Men håber vi kan slippe "nemt" igennem det, men nu må vi se..

Tak for hjælpen, vil gerne skrive hvis jeg er i tvivl om noget.

Mullepigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.