sussan skriver:
Hej
Ville bare sige at jeg selv har gået i Holbæk og det er nogle rigtige søde og dygtige mennesker der er der - så hvis brevet har været mangelfuldt er det en fejl.
Det er en hård periode man er i når man er under udrednig samt behandling og det kan tage tid alt efter hvilken behandling der virker på lige dig. Jeg håber i får et godt forløb der giver hurtig gevinst - jeg har ikke læst tilbage i dine indlæg så ved ikke hvor meget i har været igennem .
Kh Sus
Hej...
Dejligt at høre noget mere positivt om Holbæk..
Er også sikker på der er sket en fejl.. for i brevet stod der at der skulle stå hvilke undersøgelser vi skulle have på plads inden vi kom til samtalen, men det gjorde der bare ikke.. og da manden ringede derind sagde hun at det skulle stå markeret med gul.. men dette gjorde det heller ikke.. så vores læges sygeplejerske havde svært ved at vide hvilke svar de skulle have for blodprøverne, så der blev taget blod til lidt af det hele
, så nu håber jeg det er RIGELIGT 
Vi skal i IUI-D behandling og håber virkelig vi kan starte efter samtalen.. må jeg spørge hvad behandling i har været igennem?
Kh Mullepigen..
Anmeld