pakkekalender? får børn for mange gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

pyyyyyyyyyyyyh jeg var efterhånden af den opfattelse at ingen andre tænkte sådan?

jeg synes ofte at der er alt for meget legetøj.. og mener nemli at det ikke lige frem fremmer kreativiteten...

Det kommer jo helt an på hvilke ting man giver sit barn.

Der findes jo en del legetøj, hvor der er lagt op til de skal være kreative/opfindsomme.

Så her får Malucca pakkekalender af mig, og adventsgaver af mormor og morfar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Det kommer jo helt an på hvilke ting man giver sit barn.

Der findes jo en del legetøj, hvor der er lagt op til de skal være kreative/opfindsomme.

Så her får Malucca pakkekalender af mig, og adventsgaver af mormor og morfar.

men det hænger måske sammen med at jeg føler nikoline bliver stresset af alt det lege dims...

måske ender hun med at få adventsgaver...

og jeg er sikker på at malutski bliver ellevild og glad for sine gaver:0)

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

det der er jeg bare SÅ dårlig til!!!!!!

jeg kan ikke nænne at smide bamser ud, men hvad skal hun med dem?

Uhhh......................der har jeg også været

Jeg havde også bare svært ved det, men tilsidst var det bare en nødvendighed.

Iøvrigt så ønsker vi os ting til børnene der er af en ordentlig kvalitet. Derved får de heller ikke tusindegaver da de som regl koster noget mere.

Kender du denne side ( www.gamleskole.dk ) de har noget rigtigt dejligt legetøj.

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Uhhh......................der har jeg også været

Jeg havde også bare svært ved det, men tilsidst var det bare en nødvendighed.

Iøvrigt så ønsker vi os ting til børnene der er af en ordentlig kvalitet. Derved får de heller ikke tusindegaver da de som regl koster noget mere.

Kender du denne side ( www.gamleskole.dk ) de har noget rigtigt dejligt legetøj.

ja de har så meget dejligt lege tøj...

Anmeld

6. oktober 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

streng? NEJ!

vi er nødt til at fjerne en del af legetøjet, ellers bliver Nikoline sgu da stresset!

og bamser.... jamen OMG....

bamser er nok det mest fjollede og nyttesløse af det hele!

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Milka skriver:

bamser er nok det mest fjollede og nyttesløse af det hele!

Fuldstændigt

Anmeld

6. oktober 2010

Bondepigen

Altså jeg synes jo osse Emma har aaalt for meget legetøj, men det er ligeså meget min egen skyld, fordi jeg ikke kan lade være med at købe... Men et par ligegyldige ting ryger altså osse ud indimellem... andet gemmer jeg til en evt. nr. 2 bebs.

Meen hun får nu alligevel en kalender... et stk lille chokolade i gver dag og så nogle dage (ikke hver søndag) en pakke.. Men det er ikke kun et stykke legetøj. Emma bliver lige så glad for et par strømper, en hue eller noget andet som vi synes hun kan bruge i december.. så på den måde får hun noget brugbart som ikke er legetøj...og det bliver ikke 24 små pakker. Overvejer osse at lægge en lille seddel i hvor der står (...og mor læser op, det kan hun trods alt ikke endnu) at vi skal et eller andet i dag... altså en eller anden oplevelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.