JO, børn får helt sikkert for mange gaver.

Sidste jul var Marcus fuldstændig forviret over alle de gaver han fik at han ikke kunne finde ud af hvad han skulle lege med. Vi har valgt i år at vi giver børnene pakkeklaender gaver. Hverdag får de en lille ting (alt fra en tallerken, kop, puslespil, bøger osv.). Juleaften vil der være EN gave fra os til hver af børnene. Ida vil få junior dyne og pude og Marcus vil formegntlig få et sæt sengetøj. De vil helt sikkert få en masse legetøj af resten af famillien, så derfor holder vi os fra dette. Min mor har allerede købt gave til børnene og hun har købt junior sengetøj til dem, da jeg ikke ser nogen grund til formeget legetøj igen.
For mig er pakkekalende en hyggelig ting for både Martin, Jeg og børnene. Jeg har siden august gået og købt små gaver. Alle ting er købt på udsalg da jeg ikke gider købe en masse bras der alligevel bare ryger ud efter jul. Idas gaver er mere praktiske en legeting. Hun vil aligevel ikke rigtigt forstå meningen og derfor har jeg været praktisk og købe ting til hende hun alligevel skulle have.
Men jeg giver dig fuldstændig ret. Børn får alt for mange gaver.
Anmeld