Dagens nyderheder i det lille hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Ja det sker rigtig meget her hjemme for tiden, men det bedtse af det hele er nok at Mikael og jeg har søgt læge hjælp.... og er ved at arbejde på vores forhold. så nu må vi se om det kan hjælpe eller vi sige det var det.

Amalie og Laura fik deres 1 års vaccine i går, meget sent men de fik den... de har været syge alle de andre gange vi har haft en tid. de tog det så flot næsten uden en mine.... jeg var bare så stolt. så vejede jeg dem lige for sjov med tøj og sko på, de vejde 15kg!!! Så nu skal vi til at passe på, vil jo ikke have overvægtige børn, og det var mikael jo som barn og kømper stadigvæk med det.....

I morgen kl 10.45 skal jeg til mundlig exame i naturfag, jeg glæder mig lidt til det er overstået.. men jeg er ikke nevøs... endnu

På fredag tager jeg og en veninne så ud og spiser og går i biffe for at fejre den første exame er overstået....

Det var lidt nyheder her fra.... jeg læser med hver dag, men jeg når næsten aldrig at skrive. men vil sige jeg tænker på jer ALLE sammen her inde...

Knus her fra

Ej hvor skønt, håber i når frem til den bedste løsning for jer

Dejligt billed, og de ser da ikke vildt store ud, syntes de ser meget normal ud i str. I den alder må man gerne være lidt rund om maven

Held og lykke imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ej det er jeg super glad for at høre Fie (at I giver det en chance til). Det er mega sejt!!!! Tænk hvis I nu fandt hinanden på ny! Det håber jeg virkelig for jer. Og hvor er det dejligt at I har fundet frem til at I elsker hinanden så I ikke bare giver op. Knus til dig!

Tak... nu må vi se... vi sover da i samme seng igen.. det er da en start. Vi er begyndt at bruge en time om aften vi skal være i stuen sammen..... så får vi da snakket lidt sammen. Vi vil også begyndes at gå i biffen eller ud og spise uden børn... så vi arbejder på sagen

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Flot at I gir det en skalle mere, og forsøger at finde ind til hinanden igen. Jeg håber, at det vil lykkes for Jer! Stort knus, og  pøj med eksamen.

Tak og ja nu må vi se... jeg håber da også selv vi finder sammen for jeg tror ski jeg elsker ham selvom han har en masse fejl men det har jeg jo også selv

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Hvor er jeg glad for, at i prøver at give jeres forhold en chance mere, og dertil får prof. hjælp. Det er benhårdt at have små børn..............og jeg tror at ALLE kan skrive under på, at der har været mere eller mindre krise i deres parforhold, i løbet af barnets/børnenes første 2 år.

Knæk og bræk til eksamen..................krydser alt hvad jeg kan.

Knus Mette

Tak kære Mette... ja det er bare mega hårt til ens forhold nok mere end vi havde regnet med, jeg tror også det var derfor vi endte så langt ude... vi nåde enda at skrive under på skilmise papirne... men det var jo godt vi ikke nåde at sende dem ind. Jeg tror det var det der skulle til. For lige pluslig begyndte vi jo at gør ting aflene med vennerne og gå i byen og nyde livet, og så blev vi jo nød til at indrømme at det kan man da også selvom man er gift

Så nu står den på meget sammenarbejde og masser af snak om hvad vi tænker og føler....

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Tulipan skriver:

Ej hvor skønt, håber i når frem til den bedste løsning for jer

Dejligt billed, og de ser da ikke vildt store ud, syntes de ser meget normal ud i str. I den alder må man gerne være lidt rund om maven

Held og lykke imorgen

Tak... ja prøver lige en extra gang at give det en chance... syndes heler ikke pigerne ser store ud, men syndes godt nok de vejer meget til deres alder...

Anmeld

7. oktober 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Tak... ja prøver lige en extra gang at give det en chance... syndes heler ikke pigerne ser store ud, men syndes godt nok de vejer meget til deres alder...

Har jo også noget med højde at gøre

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Tulipan skriver:

Har jo også noget med højde at gøre

ja det er rigtigt!!!! de er jo nok som de skal være... men bliver jo lidt OBS da mikael er overvægtig, jeg selv var meget tynd som barn.... men nu må vi jo bare se tiden an...

Anmeld

7. oktober 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

ja det er rigtigt!!!! de er jo nok som de skal være... men bliver jo lidt OBS da mikael er overvægtig, jeg selv var meget tynd som barn.... men nu må vi jo bare se tiden an...

Ja og så længe i ikke giver dem fed mad konstant så er det jo som det skal være

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Tak... nu må vi se... vi sover da i samme seng igen.. det er da en start. Vi er begyndt at bruge en time om aften vi skal være i stuen sammen..... så får vi da snakket lidt sammen. Vi vil også begyndes at gå i biffen eller ud og spise uden børn... så vi arbejder på sagen

Årh hvor er det bare GODT!!!!! Super!!!!

Anmeld

8. oktober 2010

Milka

jeg er bare vildt glad for at høre at i giver tingene en chance mere! for i er et rigtig sødt par, og i har superdejlige børn. rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.