Ja det sker rigtig meget her hjemme for tiden, men det bedtse af det hele er nok at Mikael og jeg har søgt læge hjælp.... og er ved at arbejde på vores forhold. så nu må vi se om det kan hjælpe eller vi sige det var det.
Amalie og Laura fik deres 1 års vaccine i går, meget sent men de fik den... de har været syge alle de andre gange vi har haft en tid. de tog det så flot næsten uden en mine.... jeg var bare så stolt. så vejede jeg dem lige for sjov med tøj og sko på, de vejde 15kg!!! Så nu skal vi til at passe på, vil jo ikke have overvægtige børn, og det var mikael jo som barn og kømper stadigvæk med det.....
I morgen kl 10.45 skal jeg til mundlig exame i naturfag, jeg glæder mig lidt til det er overstået.. men jeg er ikke nevøs... endnu
På fredag tager jeg og en veninne så ud og spiser og går i biffe for at fejre den første exame er overstået....
Det var lidt nyheder her fra.... jeg læser med hver dag, men jeg når næsten aldrig at skrive. men vil sige jeg tænker på jer ALLE sammen her inde...
Knus her fra
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld