Vores datter på 2½år kan næsten ikke tale, er vildt skel-øjet og har iøvrigt briller med +4, så hun er vist ikke heelt efter bogen. Men det er ikke noget jeg synes er tabu-belagt overhovedet!
Vores børn har ikke været særlig hurtige til at udvikle sig fysisk, men tilgengæld er de bare stjerne intelligente. Med den midterste grinede folk af mig når jeg sagde om min få dage gamle baby, at han bare var SÅ klog! Men det ér han!!! Det ses tydeligt nu hvor han er 4 år og kan slå sin mor i skak. Men ingen troede på at jeg kunne se det på ham da han var en lille baby, og da han så ovenikøbet var længe om at kravle, gå og snakke, ja, så rystede folk på hovedet af mig, når jeg sagde hvor klog jeg mente han var.
Storebror var også ekstemt længe om at lære at snakke, men da han så først åbnede munden, så talte han fra dag 1 i lange korrekte sætninger. Det eneste ord han har sagt forkert er stempelstænger. Det holdt han længe på hed stempelstanger i stedet for.
Vores børn er stadig 'bagud' motorisk, det ses tydligt når de er sammen med andre børn. Men sådan er det bare....de skal nok klare sig alligevel, og de skal nok også nå at lære at cykel inden de går ud af gymnasiet.
Anmeld