Hjæææææælp...! Please....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

anne2009

Anonym skriver:

måtte lige opdaterer jer - men jeg er oppe på fg nu og er indlagt..  har udslettet livmoderhalsen og det er veer..!

Dette er min anden graviditet - men de har slet ikke været nogen form for ens..!! Jeg er pt. igang med medicin som skal få stoppet mine veer.. Jeg skriver når jeg kan få tid til det igen..!!

Godt at høre, at du er nået til de gode hænder... Jeg ønsker dig held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

måtte lige opdaterer jer - men jeg er oppe på fg nu og er indlagt..  har udslettet livmoderhalsen og det er veer..!

Dette er min anden graviditet - men de har slet ikke været nogen form for ens..!! Jeg er pt. igang med medicin som skal få stoppet mine veer.. Jeg skriver når jeg kan få tid til det igen..!!

OMG håber det hele går godt!

Krydser fingre for dig og baby

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

Store kram og held og lykke søde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

hvor er i altså søde.. mange tak..!!

Veerne er først stoppet nu, så jeg må nok hellere få sovet lidt - hvis jeg kan.. tankerne flyver rundt i hovedet..!! Samtidig har de fundet ud af at min krop absolut ikke kan holde til at gå hele 40 uger så de vil sætte mig igang i uge 37..!! er indlagt på ubestemt tid til aflastning.. så sengeliggende er jeg indtil viderer...

Tak til jer alle som læste tråden og ikke mindst tak til jer som fik mig overbevist om at jeg IKKE skal tøve at ringe til fg næste gang der er noget jeg er utryg ved..!!

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Åh nej søde ven...... Godt! At du ringede.... Og godt at de fik veerne stoppet!

Stort knus

Anmeld

6. oktober 2010

Papaya

Rigtig godt at du fik ringet!!! Og pøj pøj med et hele og dejligt at du er i gode hænder nu og ønsker dig og baby'en alt lykke!

!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.