Hjæææææælp...! Please....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Nu har jeg igennem idag haft rigtig ondt i underlivet og lidt i lænden..! Det kommer i forbindelse med plukveer som forresten gør voldsom ondt..

Her fra kl 21 af er der kommet plukveer med mellemrum7-9min og de varer ca. 30 sek..!! Sådan har det været HELE dagen..

hvad pokker skal jeg gøre

Mvh Ano - uge 33

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej.

Nu har jeg igennem idag haft rigtig ondt i underlivet og lidt i lænden..! Det kommer i forbindelse med plukveer som forresten gør voldsom ondt..

Her fra kl 21 af er der kommet plukveer med mellemrum7-9min og de varer ca. 30 sek..!! Sådan har det været HELE dagen..

Mvh Ano - uge 33

ringe til vagtlægen eller FG... og så frem for alt, slappe af... læg dig ned og slap af med noget tv eller andet...

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ringe til vagtlægen eller FG... og så frem for alt, slappe af... læg dig ned og slap af med noget tv eller andet...

har ikke lavet andet end at slappe af hele dagen idag pga. smerterne..!!

Nu kan jeg bare slet ikke holde det ud længere..!!

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej.

Mvh Ano - uge 33

jeg ville ringe og forhøre mig på fødegangen, kan give lidt ro, hvis du får at vide alt er ok, eller komme ind og blive undersøgt hvis de finder det nødvendigt. Håber alt er som det skal være, hvilket det sikekrt også er

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

har ikke lavet andet end at slappe af hele dagen idag pga. smerterne..!!

Nu kan jeg bare slet ikke holde det ud længere..!!

jeg synes du skal ringe til FG eller vagtlægen

Anmeld

5. oktober 2010

Ida.

Ring til fødegangen - NU!

Anmeld

5. oktober 2010

sandratobias

Ring til FG...

Anmeld

5. oktober 2010

Papaya

Jeg synes også at du skulle ringe til FG og høre lidt nærmere.. er det første gang?? For plukveer burde ikke at gøre ondt.

Og mht. smerter i lænden kan jeg anbefale et varmt bad hvor du sidder ned og lader det det varme vand løbe ned ad ryggen og derefter, hvis du har en varmepude så læg dig ned med den på lænden, det hjalp i hvert falde på mig.

Pøj pøj med det og kæmpe herfra..

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

noget nyt? 

har du fået ringet?

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

måtte lige opdaterer jer - men jeg er oppe på fg nu og er indlagt..  har udslettet livmoderhalsen og det er veer..!

Dette er min anden graviditet - men de har slet ikke været nogen form for ens..!! Jeg er pt. igang med medicin som skal få stoppet mine veer.. Jeg skriver når jeg kan få tid til det igen..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.