Gaver til bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

oo

Karo skriver:

Jeg ville give et indrammet billede af Baby Juhl.

Bedsteforældre ELSKER billeder og er der noget spædbørn er gode til er det at være total dejlige og nuttede på billeder.

haha, ja det er så sandt, min mor er også en sucker for billeder så det får hun nok OGSÅ! ellers skal hun i hvert fald nok selv sørge for at tage nogen, hun har nemlig meldt ud at hende og manden deler sig i år, så hun kan holde jul med baby Juhl hernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

coooooooool!!! tak

velbekommer

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

god tråd! jeg kan dælme ikke finde ud af hvad man giver - babyen KAN jo ingenting i år! men nu læste jeg lige kalender, og så tænker jeg...kunne man give en kalender og så hver til den 1. sendte man et nyt billede, så de fik en helt opdateret kalender med spritnye billeder af vidunderet?? eller...er det mærkeligt? er fod og hånd aftryk bedre? KAN de overhovedet lave håndaftryk når de er halvanden måned??? jeg synes de har sådan nogle krølfingre

Jeg lavede den her gips-afstøbning da Liva var 3 mdr.

Først et aftryk i trylledej (eller ler) og så gips i bagefter, så står det ligesom ud af billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

bondepigen skriver:

En kalender med billeder af Liva..?

Et huskespil med små laminerede billeder af Liva, dem selv og andre i familien, så kan de spille det, når Liva kommer på besøg??

Laminerede dækkeservietter med billeder af Liva og evt. jer?? (Den kan osse bruges fra DP-børnene)??

Nå ja, kalender fik de forrige år, men det kan selvfølgelig godt gentages...

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Vores piger giver hvert år en "ÅRS KALENDER", hvor der ved hver måned er et billede af dem.

Sidste år ville vi finde på noget nyt. Men det var IKKE populært at lave om på den "tradition", fandt vi ud af. Nu har de kære bedste og olde-forældre jo sat et søm op, og vænnet sig til, at have den at følge med på 

Så det kører vi nok troligt videre med igen .... år efter år.
Måske det ikke er den store surprise AT de får den. Men de aner jo til gengæld ikke, hvilke billeder der vil være med næste gang.

Og når året er slut, så er der jo 12 skønne billeder, som de kan gemme.

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Vores piger giver hvert år en "ÅRS KALENDER", hvor der ved hver måned er et billede af dem.

Sidste år ville vi finde på noget nyt. Men det var IKKE populært at lave om på den "tradition", fandt vi ud af. Nu har de kære bedste og olde-forældre jo sat et søm op, og vænnet sig til, at have den at følge med på 

Så det kører vi nok troligt videre med igen .... år efter år.
Måske det ikke er den store surprise AT de får den. Men de aner jo til gengæld ikke, hvilke billeder der vil være med næste gang.

Og når året er slut, så er der jo 12 skønne billeder, som de kan gemme.

Jeg synes også det er en rigtig fin ide...

Mine svigerforældre har også en hængende men bruger den ikke rigtigt og min mor har en helt bestemt ide med hvilken kalender hun vil have så hun kan skrive alle familiens aktiviteter i en!

Men min kære moster får en kalender med Liva. Hun har ingen børn eller børnebørn og elsker Liva som var hun hendes egen

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

TbCp skriver:

Laver i/jeres unger gaver til bedsteforældrene i år til jul???

Vi har de sidste 3 jule givet hånd/fodaftryk, lærred med fingermaleri og sidste år en fotobog.

Ved dælme ikke hvad jeg skal finde på i år...

Jeg skal også hitte på noget fra dagplejeungerne til deres forældre, men tror det bliver noget med nogle kaffekrus der bliver malet på eller lign. Har 3-4 store unger i år så vi kan lave noget lidt mere spændende end sidste år

Nå men har i nogle ideer til hvad ungerne kan give bedsteforældrene???

mine tøser skal i år lave sådan nogen "plader" til bloklys. man kan købe sådan nogen i panduro og så en masse små farvede mosaikker og så skal der klistres dem på og så køber vi et fint bloklys der matcher i farverne de elsker at sidder og lege med sådan noget så tænkte at det var en god ide, og så får de også en kalender med billeder- den kan ikke undværes i vores familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.