Gaver til bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

TbCp

Laver i/jeres unger gaver til bedsteforældrene i år til jul???

Vi har de sidste 3 jule givet hånd/fodaftryk, lærred med fingermaleri og sidste år en fotobog.

Ved dælme ikke hvad jeg skal finde på i år...

Jeg skal også hitte på noget fra dagplejeungerne til deres forældre, men tror det bliver noget med nogle kaffekrus der bliver malet på eller lign. Har 3-4 store unger i år så vi kan lave noget lidt mere spændende end sidste år

Nå men har i nogle ideer til hvad ungerne kan give bedsteforældrene???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

sarahb

her får de det billede der skal tages i Dp til det årlige fotografi.
Og ellers må jeg være kreativ, er ikk så god til de der hjemmelavet gaver, men måske man skulle prøve sig af med det i år.

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

sarahb skriver:

her får de det billede der skal tages i Dp til det årlige fotografi.
Og ellers må jeg være kreativ, er ikk så god til de der hjemmelavet gaver, men måske man skulle prøve sig af med det i år.

Nej det er heller ikke det nemmeste, det må jo også gerne være noget de kan bruge til noget.....

Anmeld

6. oktober 2010

Bondepigen

En kalender med billeder af Liva..?

Et huskespil med små laminerede billeder af Liva, dem selv og andre i familien, så kan de spille det, når Liva kommer på besøg??

Laminerede dækkeservietter med billeder af Liva og evt. jer?? (Den kan osse bruges fra DP-børnene)??

Anmeld

6. oktober 2010

oo

god tråd! jeg kan dælme ikke finde ud af hvad man giver - babyen KAN jo ingenting i år! men nu læste jeg lige kalender, og så tænker jeg...kunne man give en kalender og så hver til den 1. sendte man et nyt billede, så de fik en helt opdateret kalender med spritnye billeder af vidunderet?? eller...er det mærkeligt? er fod og hånd aftryk bedre? KAN de overhovedet lave håndaftryk når de er halvanden måned??? jeg synes de har sådan nogle krølfingre

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

god tråd! jeg kan dælme ikke finde ud af hvad man giver - babyen KAN jo ingenting i år! men nu læste jeg lige kalender, og så tænker jeg...kunne man give en kalender og så hver til den 1. sendte man et nyt billede, så de fik en helt opdateret kalender med spritnye billeder af vidunderet?? eller...er det mærkeligt? er fod og hånd aftryk bedre? KAN de overhovedet lave håndaftryk når de er halvanden måned??? jeg synes de har sådan nogle krølfingre

man kan købe sådan et sæt til gips afstøbning... hvor man laver en gummi form på baby hånd/fod og så fylder gips i... aftrykket bliver så i 3D.... det er coool

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

man kan købe sådan et sæt til gips afstøbning... hvor man laver en gummi form på baby hånd/fod og så fylder gips i... aftrykket bliver så i 3D.... det er coool

årh! hvor kan man købe det henne??

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Tjuhl skriver:

Jeg ville give et indrammet billede af Baby Juhl.

Bedsteforældre ELSKER billeder og er der noget spædbørn er gode til er det at være total dejlige og nuttede på billeder.

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

årh! hvor kan man købe det henne??

hmmm panduro tror jeg...

Trine, det finder jeg lige ud af... så siger jeg til... hvis jeg finder det smider jeg lige en sms ikke? så kan jeg købe det med det samme evt

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm panduro tror jeg...

Trine, det finder jeg lige ud af... så siger jeg til... hvis jeg finder det smider jeg lige en sms ikke? så kan jeg købe det med det samme evt

coooooooool!!! tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.