Hvornår begyndte jeres mave at bule for alvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Jeg vejede 50 kg da jeg blev gravid og man kunne ikke se noget før omkring uge 20+, så den holder ikke her i hvert fald

ja, der kan du bare se - os derfor jeg skrev jeg ikke stoler helt på det

jeg vejede 54 da jeg blev gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Bruus

SoffiLine skriver:

Tusind tak

De siger jo at slanke piger vil man se det hurtigt på, men ved ikk om jeg tror 100 % på det

Glæder mig til at følge din mave 

Jamen hvem drømmer ikke om så fin en mave som din på dag 11+3, hehe. det gør jeg i hvert fald. men nu må vi se... Jaa, det tror jeg muligvis der kan være noget om Åltså jeg er ikke åleslank - jeg har da lidt på sidebenene men tror nu nok godt man vil ku se hvad der er hvad ... Håber jeg får en fin mave.

Jaa, du må meget gerne følge med i min lille spires udvikling på ydersiden

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

ja, der kan du bare se - os derfor jeg skrev jeg ikke stoler helt på det src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" border="0" align="absmiddle" class="ForumLinkedImage"/>

jeg vejede 54 da jeg blev gravid

De "kloge" har så mange teorier

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

De "kloge" har så mange teorier

det har de nemlig

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Mette:)) skriver:

Jamen hvem drømmer ikke om så fin en mave som din på dag 11+3, hehe. det gør jeg i hvert fald. men nu må vi se... Jaa, det tror jeg muligvis der kan være noget om Åltså jeg er ikke åleslank - jeg har da lidt på sidebenene men tror nu nok godt man vil ku se hvad der er hvad ... Håber jeg får en fin mave.

Jaa, du må meget gerne følge med i min lille spires udvikling på ydersiden

Taaak

Ja det er jo dejligt når man kan se der sker noget & ikke bare går rundt og ligner sig selv Hihi.

Anmeld

6. oktober 2010

Chewy

Hej med dig,

jeg er 11+2 i dag, og man begynder at kunne se det på mig nu. Jeg kan sagtens skjule det i tøj endnu, men når jeg ik har tøj på eller en alm. t-shirt, så kan man godt se den lille topmave Det mest helt nederst på maven, det buler ud endnu, men det er jo også der livmoderen buler ud endnu

Jeg vil lige som dig heller ikke fortælle det før efter Nakkefoldsscanningen, så det er faktisk rart nok. Skal til den i næste uge, og er alt vel med den lille, så får chefen det af vide fredag, inden han går på efterårsferie. Så kan han stresse over det i sin ferie

Knus

Anmeld

6. oktober 2010

Lisbeth85

Det var først efter MD scanningen omkrin uge 20, at man for alvor begyndte at kunne se noget på mig. Men tror det er meget individuelt - lige som alt det andet under graviditeten

Anmeld

6. oktober 2010

CiSo

Altså jeg var i 15 uge, da jeg selv kunne se det, der var det slet ikke tydeligt for andre.. Omkring 21 uge, var det tydeligt, også for andre, der havde jeg en "rigtig" gravid mave, hvis man kan sige det.

Anmeld

6. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Heej . 

Je var os ret langt henne før man for alvor kunne se noget på mig , jeg var os omkring 21-22 uger henne . 

På trods af jeg er en ret slank pige til dagligt ,

Selv var jeg ret glad for det  

Jeg er i uge 28 nu og nu går det bare stærkt så nyd du den tid du kan bukke dig ned og binde dine sko uden maven er i vejen

Anmeld

6. oktober 2010

AnnePedersen

hej

jeg var i uge 23 eller 24 da min mave begyndte at vokse.... jeg tog kun 7 kg på.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.