Hvornår begyndte jeres mave at bule for alvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.879 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Bruus

Godaften Kære Gravide og Mødre

Hvornår begyndte jeres mave at kunne ses for alvor??

Jeg glæder mig personligt helt vildt til min mave begynder at vokse Jeg fortæller det først på min arbejdsplads efter NF scanningen. Men mon man kan se det inden der Ellers må jeg tage løst siddende tøj på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Laulund87

Jeg var i uge 20-21 før man kunne se noget. Det var jeg ikke helt tilfreds med, men det er jeg den dag i dag Tog nemlig kun 9 kg på.

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Da jeg var 8 eller 9 uger henne kunne man ane det, men da jeg var 11+3 var man ikke længere i tvivl.

Jeg er nu i 17. snart 18 uge & det kan virkelig tydeligt ses

Anmeld

5. oktober 2010

Bruus

SoffiLine skriver:

Da jeg var 8 eller 9 uger henne kunne man ane det, men da jeg var 11+3 var man ikke længere i tvivl.

Jeg er nu i 17. snart 18 uge & det kan virkelig tydeligt ses

Jaa, har lige set dine billeder fra da du var på dag 11+3. WOW for en fin mave du havde allerede så tidligt Det håber jeg også jeg får

Anmeld

5. oktober 2010

Bruus

Laulund87 skriver:

Jeg var i uge 20-21 før man kunne se noget. Det var jeg ikke helt tilfreds med, men det er jeg den dag i dag Tog nemlig kun 9 kg på.

Årh det var lang tid inde i graviditeten hehe... Kan godt forstå din pointe. Jeg håber dog jeg får en fin mave inden den tid

Anmeld

5. oktober 2010

twinboys

Jeg var kun i uge 7 da jeg ikke kunne knappe mine bukser mere, men der var jo også to små spir derinde

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Mette:)) skriver:

Jaa, har lige set dine billeder fra da du var på dag 11+3. WOW for en fin mave du havde allerede så tidligt Det håber jeg også jeg får

Tusind tak

De siger jo at slanke piger vil man se det hurtigt på, men ved ikk om jeg tror 100 % på det

Glæder mig til at følge din mave 

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

Mette:)) skriver:

Årh det var lang tid inde i graviditeten hehe... Kan godt forstå din pointe. Jeg håber dog jeg får en fin mave inden den tid

Det var sent ja, men meget forskelligt Man vil jo gerne kunne vise en fin, rund mave tidligt

Anmeld

5. oktober 2010

Bruus

twinboys skriver:

Jeg var kun i uge 7 da jeg ikke kunne knappe mine bukser mere, men der var jo også to små spir derinde

Hehe, ja de kræver jo lidt mere plads Det var ellers hurtigt.. Hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Tusind tak

De siger jo at slanke piger vil man se det hurtigt på, men ved ikk om jeg tror 100 % på det

Glæder mig til at følge din mave 

Jeg vejede 50 kg da jeg blev gravid og man kunne ikke se noget før omkring uge 20+, så den holder ikke her i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.