Graviditetstøj/normalt tøj efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Ranarupta

To dage efter jeg fødte, hoppede jeg i mit eget tøj  
Det blev til to dage, da jeg lå skulle ud fra intensiv først. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Diana...

MariaE skriver:

Er det rigtigt??det må srøme have været en god bh:-)????Synes ingen af de bhér dur nu, de sidder helt tosset.

Ja men det var også kun den ene af dem jeg havde der bare var fantastisk men nu jeg jo gravid igen og nu den alt for lille så den er pakket sammen og jeg er på jagt efter en ny super en ha ha 

Anmeld

5. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jonte er 5 måneder og 3 dage, og jeg bruger stadig et par af mine graviditetsjeans...

Så tør jeg også godt stå frem når du gør det

Anmeld

5. oktober 2010

Mette-Marie

Jeg tog hjem fra fødegangen i mine normale cowboy-bukser, 3 timer efter jeg havde født.

Mette mor til Fredrik 28.05.10 og Oskar 22,12.06

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

Hmm det lyder som det ikke kun er mig der er træt af at de amme bluser man kan købe i H&M OGSÅ er vente bluser = de er mega store på maven... så dem går jeg laaaaaangt udenom, og bruger så mine normale bluser, så må jeg ski sidde med bar mave når der skal ammes...

MariaE skriver:

det er med at bruge sit graviditetstøj efter en fødsel er en nødløsning de første 2-3 uger til man får nosset sig samemn til at finde lidt billigt tøj der kan passe synes jeg.

Synes kvinder ser så tarvelige ud i graviditetstøj når de ikke er gravide og personligt ville jeg godt kunne forstå hvis min mand fandt det ret så kedeligt og ualmindelig usexet og øv. Ville sgu ikke selv  gide glo på det som mand:-)

En ting er at man måske finder det behagelige tøj frem, men VÆK med graviditetstøjet, det hører ikke hjemme på en kvinde når hun HAR født.

Så nej, gik sørme ikke i mit graviditets tøj bagefter. Det er ØV. MEN, det er bare min holdning, fred være med dem der ikke kan tage sig sammen til at finde noget rigtigt tøj, dem er der jo også en del af ved jeg:-)Nogle er i hvert flad længere tid om det end andre. Men max en måned ville jeg give tøjet efter en fødsel, hvis overhovedet det.

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Jeg brugte mit almindelige tøj igen samme dag, som jeg fødte...

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jeg kom i mit eget tøj igen for ca  8 mdr. siden... Julie er knap 20 mdr. 

Anmeld

5. oktober 2010

LISBETH:-)

Vi havde debatten i min mødregruppe: en går kun i sit ventetøj, da hun ikke kan passe alt det normale tøj, og nægter at bruge penge på nyt. En nægter og bruge ventetøj så hun har købt helt ny garderobe, en har passet sit eget tøj lige fra hun fødte og så er der mig, der bruger lidt begge dele. Mine normale jeans kan jeg stadig ikke få bagdelen ned i, men nægter og bruge min graviditets jeans, så jeg bruger meget nogen leggings jeg købte i H&M mamma så de er jo egentlig vente leggings, men jeg har også købt en del nyt tøj der passer til mit nye jeg ( som der er alt for meget af)

Anmeld

5. oktober 2010

Tulle28

Jeg går ind imellem med mine graviditetsjeans - synes det er dejligt at de luner lidt om maven;-)

Anmeld

5. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Vi havde debatten i min mødregruppe: en går kun i sit ventetøj, da hun ikke kan passe alt det normale tøj, og nægter at bruge penge på nyt. En nægter og bruge ventetøj så hun har købt helt ny garderobe, en har passet sit eget tøj lige fra hun fødte og så er der mig, der bruger lidt begge dele. Mine normale jeans kan jeg stadig ikke få bagdelen ned i, men nægter og bruge min graviditets jeans, så jeg bruger meget nogen leggings jeg købte i H&M mamma så de er jo egentlig vente leggings, men jeg har også købt en del nyt tøj der passer til mit nye jeg ( som der er alt for meget af)

Jeg går stadig i mine graviditetsjeans og en enkelt trøje...synes bukserne sidder rigtig pænt på mig på lårene...det gør mine alm. desværre ikke længere

selvom jeg næsten har smidt al graviditetsvægten så må jeg også erkende at min krop har forandret sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.